FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => USŁUGI => Warsztaty => Wątek zaczęty przez: OLGIERD w Lipiec 13, 2016, 21:52:33 pm
-
Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum. Mieszkam w Warszawie (Powisle)
Posiadam dwa Polonezy.
Szukam dobrego - polecanego warsztatu w Warszawie zajmujacego się Polonezami.
Dotychczasowe doświadczenia z warsztatami mam złe lub bardzo złe ( np.: ostatnio 3 tygodnie reperują mi Poloneza na ul. Bartyckej) i dalej jest to samo: -przerywa- dławi się, "kicha" - nie pali jeden cylider.
Może ktoś z kolegów ma namiar na jakiś sprawdzony - solidny warsztat w Warszawie.
Z góry uprzejmie dziękuję za pomoc,
Olgierd
-
usterka o której piszesz jest do zrobienia samemu nie trzeba jeździć po warsztatach,
1. świece
2 przewody
3 magiczny zielony przewód ( jeśli to gle)
4 aparat kopułka albo moduł ( nie wiem co to za polonez)
5 brak zęba na kole pasowym lub uszkodzony czujnik PWK ( jesli to gli)
6 przestawiony albo przeskoczony rozrząd
7 walnięta uszczelka pod głowicą
8 wypalony zawór
9 wytarty wałek rozrządu
-
Polonez Caro 1,6 GLI Abimex 1996r
Już wymienione na nowe: świece, przewody , cewki (dwie), czujnik PWK.
Uszczelka pod głowicą OK.
Jeśli ktoś ma namiar na sprawdzony - solidny warsztat w Warszawie- to bardzo proszę.
Dziękuję za pomoc
-
1. świece
2 przewody
3 magiczny zielony przewód ( jeśli to gle)
4 aparat kopułka albo moduł ( nie wiem co to za polonez)
5 brak zęba na kole pasowym lub uszkodzony czujnik PWK ( jesli to gli)
6 przestawiony albo przeskoczony rozrząd
7 walnięta uszczelka pod głowicą
8 wypalony zawór
9 wytarty wałek rozrządu
czyli, skoro elektryka ogarnięta-sprawdzić kompresję, jeśli wynik będzie wskazywał nieprawidłowości, próba olejowa i dalej jeśli okaże się, że coś w głowicy zdjęcie dekla do oceny czy na miejscu są popychacze, czy zawory otwierają się własciwie.
-
Od siebie dodam, że mózgi w świecie FSO/FIAT to AJS Service oraz Zakład Regeneracji Gaźników Wiesław Pietrzyk.
-
Tylko głupi Poloneza Caro kupi.
https://www.youtube.com/watch?v=h6DmMAALPcE
mspanc ;)