FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: lesor#1973 w Lipiec 27, 2016, 18:40:17 pm
-
Temat okołopolonezowy.
W motorówce z silnikiem 125p (a numer silnika zaczyna się na WA) zastałem alternator A124F-14V-44/53A, regulator RC2/12B z zielonym przyłączem i napięcie w instalacji 16,5V.
Niestety, nie pomierzyłem go ale zdaje się, że jest 9-cio diodowy za to regler do 6diodowego...
Regulator siedzi pod kokpitem, gdzie jest gorąco, przepływ wiatru znikomy, stąd pytanie o wytrzymałość termiczną:
- mechaniczny czy elektroniczny?
-
laduje do oporu na mechanicznym regulatorze, to najpewniej sie zastal, moze od wilgoci zardzewial,
wyczysc go i rozruszaj,
gdzies mi sie zapodzial regulator, jakis Ra15 czy cos w tym stylu ,chyba od ciagnika czy malucha, pasuje do altka 80A z Plusa,
w kazdym razie rozbieralem go i ma diode przyklejona do obudowy ,wiec wyglada na to,ze zmniejsza ladowanie po nagrzaniu