FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => USŁUGI => Warsztaty => Wątek zaczęty przez: Rajdowiec w Wrzesień 15, 2016, 15:32:31 pm
-
Sprawa ma się tak, że chcę mieć w Polonezie skrzynię A/T.
Rozmawiałem z właścicielem takiego czerwonego Trucka z 1.8is A/T i dostałem kontakt do jakiejś firmy z Częstochowy.
Niestety na pierwszego maila odpowiedzieli zdawkowo, że auto mogą wziąć na warsztat za rok, odpisałem, że czas nie ma dla mnie znaczenia i proszę o szczegóły i cisza. Prosić się nie będę, żeby ktoś mógł zarobić.
Operacja jest taka.
Przywożę Złombolowoza i kompletne E36 1.6/1.8 A/T. Potem Polonez odjeżdża, a E36 zabiera laweta.
Czy jest ktoś kto by się tego podjął? Nie ważne czy zapaleniec magik akrobata, czy jakaś firma.
Interesuje mnie też rząd kosztów.
Ktoś coś?
-
Tak z ciekawości zapytam o nazwę tej firmy - bo mój projekt zalegał w dwóch firmach właśnie w Cz-wie i trochę mogę powiedzieć na ten temat ;)
-
A proszę Cię bardzo - MPClassic.
Ostatnio po chyba 2gim przypomnieniu się odpowiedzieli mi na maila. Zdawkowo i generalnie bez przekazu. W każdym razie temat z tą firmą zakończony.
A projekt ... będzie ]:->
-
jest firma w Lublinie- Motorcity. ogłasza się że robi modyfikacje aut i motocykli. można znaleźć w goglach. Tel: (0048)690 15 99 44 (lub 46/47/48)
-
Nie dziwi mnie to. Wstawić silnik który dobrze pasuje i który wstawiało się 10 razy, a motor którego się nie wstawiało i w dodatku robi problemy ze wszystkim, to dwie różne sprawy.
W ogóle silniki BMW generalnie źle się swapują do Polonezów, i to nawet te 4 cylindrowe.
-
BXMaster, a czy kiedykolwiek montowałeś jakiś nieseryjny silnik, że się wypowiadasz jako znawca, więc przestań wciskać innym ciemnotę, że coś pasuje źle.
Jestem użytkownikiem takiego szczepana i powiem, że jakoś źle się tego nie montuje, a serwisuje się bardzo prosto i szybko.
-
To mocowania silnika i skrzynia nagle zaczęły pasować bez przeróbek?
-
To mocowania silnika i skrzynia nagle zaczęły pasować bez przeróbek?
A od kiedy wykonanie łap silnika/skrzyni jest komplikacją przy jakimkolwiek swapie? To jest standardowy zakres przeróbek przy czymkolwiek, czego nie wrzucała fabryka, czy to będzie opel, ford, czy też BMW.
Wybacz, może to zabrzmieć oschło, ale zajmując się tym na codzień ciężko czytać takie rzeczy :D Dlatego nie dziwię się wcale reakcji Grześka.
-
To prawda BMW nie pasuje pod bude fso.
Jeśli już to wstawiać 2.0 z omegi wraz z AT , wał do skrócenia, parę rzeczy do przerobienia, tunel do całkowitego wycięcia i na nowo wyspawania. Cały tłumnik. Cała instalacja elektryczna. Wspomaganie. Chłodzenie.
Najważniejsze to nie mieszać silnika i skrzyni z różnych aut.
Myślę ze ok 5-6 klocków by starczyło.
-
A od kiedy wykonanie łap silnika/skrzyni jest komplikacją przy jakimkolwiek swapie? To jest standardowy zakres przeróbek przy czymkolwiek, czego nie wrzucała fabryka, czy to będzie opel, ford, czy też BMW.
Wybacz, może to zabrzmieć oschło, ale zajmując się tym na codzień ciężko czytać takie rzeczy :D Dlatego nie dziwię się wcale reakcji Grześka.
Mnie też nic nie dziwi. W Polonezie te podstawowe komplikacje zostały rozwiązane przez fabrykę dla kilku silników, czy jak w K16, całej rodziny, więc swap na BMW jest trudnym swapem w porównaniu do K16. Alternatywnie możemy powiedzieć że swap na BMW ma normalną trudność, a na K16 jest banalny, teraz pasuje?
-
więc swap na BMW jest trudnym swapem w porównaniu do K16. Alternatywnie możemy powiedzieć że swap na BMW ma normalną trudność, a na K16 jest banalny, teraz pasuje?
Swapowcy od siedmiu boleści, porównanie przekładki silnika bmw i rovera to tak jak rozebrać silnik w drobny mak a wymienić żarówke pozycji
Bmw nie wkładałem do poloneza/125p ale jak ktoś tu napisał ze tunel do wyciecia to 6 tyś minimum szykuj, sam tunel zrobic to kilka dni ale to się wiąrze takze z innymi modyfikacjami nawet nie połączonymi bezpośrednio z silnikiem, bo pożniej czy ogrzewanie sie zmieści, pedały itp a jak cos sie nie miesci to nalezy to dostosowac do reszty
Gdybym miał czas to bym sie podjął bo lubie tchnąć ducha w żelastwo
-
Polonez 2.0 taki ze złotym alternatorem i czerwoną komora silnika z youtuba i silnikiem łopla to kawałem Mojego swapu.
Ogólnie poszło , swap z BMW po wybebeszeniu komory silnika FSO i przymiarkach nie został zrealizowany bo po prostu za dużo cięcia.
-
Skrzynia automat jest dużo pulchniejsza od manuala zwłaszcza w tylniej części, tak że nie wiem czy podłokietnik by się zmieścił.
-
Haha znam tą firmę.
Wspawali u mnie cały przód i tył z e36 (zawieszenie). Koszty też nieadekwatne do czasu. Trwało to wieki, pomimo że za każdym razem kiedy do nich jechałem mieli już przyspieszać z pracami.
-
Taki swap to nic nadzwyczajnego, co innego jak by trzeba bylo wsadzic jakies v8 .Skrzynia nie jest bardzo duza troche tunel trzeba by bylo powiekszyc i reszta jak przy kazdym innym swapie czy to opla r4 v6 czy innego forda