FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: r4pc10 w Październik 21, 2016, 09:28:48 am
-
Witam
Ostatnio wymieniłem resory na 6 cio piorowe i ładnie mi tyl do góry podskoczyl. Jednak nie wygląda to za ładnie z niskim przodem i w związku z tym pytanie, w jaki sposób można zwiększyć prześwit z przodu? A orki od czego i sprężyny? Robił to ktoś już?
-
Zamów nowe w Śnieżku. Grubość pręta 14.5mm, a wysok ość dowolna.
-
mozna dac dystanse pod gorne sworznie - do ugrania jest 2-3cm
-
Ostatnio wymieniłem resory na 6 cio piorowe i ładnie mi tyl do góry podskoczyl.
Jaki prześwit na pusto pod pochwą półosi?
-
Zamów nowe w Śnieżku. Grubość pręta 14.5mm, a wysok ość dowolna.
A ile para takich sprężyn kosztuje? Też bym coś twardszego do osobówki.
-
Koło 70-80zł sztuka. Już nie pamiętam. Wiem, że resory nowe, 3 piórowe, z tulejami były po 130zł/szt.
-
a ja dzisiaj progiem Trucka o prog wjazdu zaczepilem - troche przesadzilem z ladunkiem, a na to podwyzszanie nie pomoze
banned twardosci sprezyn nie sprawdzaj, nie ma roznicy miedzy 13.3mm a 14.5mm , a zęby polamiesz jak zaczniesz gryźć
-
O kuźwa, sorry za spam; dopiero doczytałem, że tylko z przodu. <gafa>
Jest gdzieś o podnoszeniu tyłu?
-
Dzięki koledzy za podpowiedzi. Na dniach postaram się skontaktować ze Śnieżkiem i zobaczymy, cena nie wysoka.
Mp79 tył to najprościej wymienić resory na 6cio piorowe i do góry idzie ładnych kilka cm.
BTW.
Krzywo mi siedzi poldek i się zastanawiam czy właśnie nie przez usterkę zawieszenia z przodu. (Tył cały wymieniony więc raczej to nie to, możliwe że buda się skrzywila?) Jak będę w kraju wyślę fotki.
-
najprościej wymienić resory na 6cio piorowe
Resory to pewnie z żuka, bo do żuka tuleje podobno takie same idą.
No ale tak konkretnie - liczbowo - mógłbyś z dokładnością do centymetra podać, ile Ci teraz prześwituje tyłem?
-
Jak bede w kraju sprawdzę i fotki wrzucę. Potrwa to ok 3tyg 😎