FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Układ dolotowy i wydechowy => Wątek zaczęty przez: Joker w Styczeń 15, 2017, 23:25:49 pm

Tytuł: uklad wudechowy 16k4f
Wiadomość wysłana przez: Joker w Styczeń 15, 2017, 23:25:49 pm
Witam, z racji ze mój seryjny wydech w miejscu przejścia z lewej na prawa jest sklepany na plasko... Mam.zamiar cos urzezbic.
Obecnie jest tak kolektor rurowy 4w1rover  - tlumik pierwszy poldorover - tlumik środkowy caro - końcowy z borka

Pozbylem się wnęki na kolo zapasowe wiec plan jest taki żeby wydech szedł calkowicie lewa strona na rurach 50mm(w środku), i teraz właśnie jakie tlumiki przelotowe zastsowac? macie jakies podobne do polonezowskich większej srednicy ?
Tytuł: Odp: uklad wudechowy 16k4f
Wiadomość wysłana przez: Multec w Styczeń 16, 2017, 00:23:59 am
Zacznij od wywalenia 4-1. W VVC np. różnica między 4-1, a 4-2-1 to 3-4konie i 10Nm + wygładzenie przebiegu momentu.

Tłumik środkowy sprawdzę Ci na dniach, natomiast jako końcowy można użyć środkowego z VW Golfa/Vento 1.8. Ma średnicę ok. 50mm i wygląda, jak końcowy z borasa.
Tytuł: Odp: uklad wudechowy 16k4f
Wiadomość wysłana przez: Joker w Styczeń 17, 2017, 09:55:46 am
No właśnie leży mi srodkowy z golfa 2 1.6gtd i ma srednice zew 50 wew 45 :)
E no na 4w1 chyba nie może być gorzej niż na zeliwniaku
Tytuł: Odp: uklad wudechowy 16k4f
Wiadomość wysłana przez: Multec w Styczeń 17, 2017, 20:51:59 pm
Ale lepiej dużo też nie jest. To skoro masz robić to przejdź na 4-2-1. Kolektor da się znaleźć na allegro za 35zł z przesyłką. Do tego dwururka z OHV i migomat. ;)