FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: wrb#1974 w Marzec 06, 2017, 00:53:11 am
-
znalazłem żarówki opisane w taki sposób-
10000LM CREE Chips Kit de phares LED Hi / Lo Ampoule de faisceau 6000K H4 9003 HB2 120W
Light Color: 6000K White
Compatible with: H4 9003 HB2
Application: Head lights
Lumens: 10000lms per set,5000lm/bulb
Power: 120w per pair,60W per light
DC Voltage: 12v & 24v (10v-32v DC)
Waterproof: IP68 Waterproof!
angielski jest mi całkowicie obcy. żarówki mają jakieś przetworniki.
na kablach są wtyczki pasujące do instalacji w polonezie.
czy się to- to nadaje do Poloneza?
to- to kosztuje 139 PLN z przesyłką.
co myślicie- warto kupić?
-
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=47613.0 tu min. była dyskusja o żarówkach led zamiast h4
-
to- to kosztuje 139 PLN z przesyłką.
co myślicie- warto kupić?
Czytałem jakiś czas temu test żarówek bodaj w motorze, gdzie porównywali bardzo różne modele H4, w cenach od 3zł do ponad 100zł, i z testu jasno wynikało że najlepsze są najzwyklejsze markowe żarówki H4, np. zwykły niewzmacniany Philips za 7zł, albo Variant Gold Bulb za 6zł. Niemal cała reszta świeciła tylko minimalnie lepiej a kosztowała kilka razy więcej, miała gorszy zasięg, nierówny rozkład światła, albo okapcała lampy.
Light Color: 6000K White
Compatible with: H4 9003 HB2
Application: Head lights
Lumens: 10000lms per set,5000lm/bulb
Power: 120w per pair,60W per light
DC Voltage: 12v & 24v (10v-32v DC)
Waterproof: IP68 Waterproof!
angielski jest mi całkowicie obcy. żarówki mają jakieś przetworniki.
Ten opis nic nie wyjaśnia:
Kolor światła: 6000K, biały
Zgodny z: H4 9003 HB2
Zastosowanie: światła czołowe
Lumeny, moc, napięcie wiadomo,
Wodoodporność: IP68 Wodoodporne!
-
Zamiast montować takie badziewie zainwestuj w dobre żarówki i szmatkę do czyszczenia kloszy :]. To nie ma prawa dobrze świecić, nie mówiąc o tym, że mogliby Ci zabrać dowód za jeżdżenie z czymś, co nie spełnia żadnych norm.
-
w moim polonezie są nowe reflektory i nowe żarówki. ale nie można ustawać w szukaniu lepszego. pod ofertą tych żarówek jest kilkaset opinii, z jakości światła ludzie są zadowoleni choć niektórzy piszą "do pierwszej kontroli policji". zmiana tych żarówek na normalne podczas kontroli policyjnej to kilka sekund. dalej będą chcieli dowód zabrać?
-
Zrób jak ja ostatnio za sugestią kolegi Olo. Pociągnij plusa z alternatora na wolną nogę przekaźnika świayeł drogowych (mr93). Jak dasz słuszny przekrój kabla to nie poznasz świateł... ledy same ci odejdą.
Ps.
Mimo tak zrobionego by-pasa licznik przygasa na stopie...
-
zmiana tych żarówek na normalne podczas kontroli policyjnej to kilka sekund. dalej będą chcieli dowód zabrać?
Mogą.
-
i sprawa stała się jaśniejsza. dzięki. Bocian, słuszny czyli jaki? ile mm2?
-
A bo ja wiem ... u siebie ciągnąłem do nagrzewnicy elektrycznej to mam bardzo gruby. Do samych lamp myślę że miedź ze 4-5mm średnicy powinno być już ok.