FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: miXol2607 w Marzec 10, 2017, 10:27:27 am
-
Witam
Mam problem ze swoim GLI auto po odpaleniu chodzi przez 30 sekund bez ssania po czym załącza się ssanie i nie chce z niego zejść, ewidentnie go zalewa. Prosiłbym o poradę jak sobie z tym poradzić :(
-
nie, dodam że to caro z 1992 roku jedyna kontrolka jaka się świeci to od ssania
-
Czyli świeci ci się check engine,tylko masz wsadzone zegary od poloneza gaźnikowego. Orginalnie w miejscu symbolu ssania jest napisane "check engine"
-
mam stare zegary raczej przekładane nie były, wyczyszczę krokowy i zobaczymy co będzie, w chwili kiedy zapala się ta kontrolka słychać "cyknięcie" coś jakby załączało przekaźnik.
-
Gli i 92 rok? Chyba mam spore braki w dziedzinie historii fso...
Oryginał czy składak.
-
Gli i 92 rok? Chyba mam spore braki w dziedzinie historii fso...
Oryginał czy składak.
To musisz się doszkolić bo jest to możliwe jako oryginał :)
-
Gli i 92 rok? Chyba mam spore braki w dziedzinie historii fso...
najwyrazniej,
w 92 zaczeli montowac abimexa, zwlaszcza bez kata,
nawet jezdzilem 1.5 GLI z 1992
-
Mixol,skoro masz wtrysk to w miejscu kontrolki ssania powinieneś mieć napis check engine,na pomarańczowym tle. Ja bym zaczął od sprawdzenia błędów skoro się check zapala.
Ja mam wąskiego 1.5 gli 93 bez katalizatora i sondy,jest regulacja mieszanki potencjometrem na prawym błotniku. Stare wnętrze,stare zegary tyle że ma wtrysk :p
-
Niechaj autor topicu poda czy przy lewym kolanie ma dźwignie od ssania i będzie wszystko jasne. W '92r były jeszcze stare zegary Pafal a ich z wtryskiem się nie łączyło. Także wtrysk wszedł w '93r.
-
W '92r były jeszcze stare zegary Pafal a ich z wtryskiem się nie łączyło. Także wtrysk wszedł w '93r.
Kolejny kolega musi się poduczyć, wtrysk wszedł w 92 i była na starych zegarach kontrolka check engine zamiast ssania.
-
No włąśnie przecież cały czas o tym pisze że zamiast symbolu ssania jest napis chceck engine na pomarańczowym tle !! Trojan w prospektach eksportowych przejściówek już były zegary z checkiem ;p
-
Trojan w prospektach eksportowych przejściówek już były zegary z checkiem ;p
Dokładnie tak, ale dla przeciętnego Kowalskiego były oficjalnie od 92.
-
Jest to 100% wtrysk z 1992 roku oryginał żaden składak. Czyli musz zacząć od czyszczenia krokowca?:)
-
A Abimex nie robi tego samego numeru co Rover przy wypięciu/awarii czujnika temperatury wody do komputera?
-
dziś będę próbował odczytać błędy bo auto się zalewa i zobaczymy co pokaże.
-
Błędów jeszcze nie sprawdzałem ale na moje oko to on dużo za dużo pali :/ 10 litrów zjadł na jakieś 20 km :(
-
Deliktanie mówiąc dużo za dużo.
1.6 GLI powinien palić najwyżej 10 litrów w mieście, a w trasie schodzić do 8. 1.5 GLI pali mniej, bo mniejsza pojemność, moc prawie ta sama, a charakterystyka momentu korzystniejsza.
-
A paliwo nie ucieka? Mi maluch też raz zużył 10l/10km. Przelew z gaźnika się upiiiiiił ostatnie 2km musiałem pchać...
-
właśnie sprawdzałem nie ucieka nigdzie, auto kopci na biało jak dla mnie zbyt bardzo no i bardzo śmierdzi benzyną.
-
auto kopci na biało
Na biało to za zwyczaj woda w cylindrach po padzie uszczelki pod głowicą. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodzącego, bo nie jest powiedziane że dwie rzeczy nie zepsuły się na raz. W autach w tym wieku to wszystkie możliwe uszczelki i uszczelniacze padają z samej starości.
-
płyn w normie nie ubywa nie wiem tylko co z tym spalaniem ;/