FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Fobik w Maj 11, 2017, 23:02:36 pm

Tytuł: Wspomaganie kierownicy rover
Wiadomość wysłana przez: Fobik w Maj 11, 2017, 23:02:36 pm
Posiadam wspomaganie w moim roverku 1,8 na pompie z Rovera, przekładnią jkc i chłodnicą oleju. Wrzuciłem rok temu pompę z landrovera gdyż poprzednia pompa zaczęła rzęzić, wyć. Było ok. Teraz znów to samo rzęzi wyje miuNcy bardzo głośno. Wycieku żadnego nie ma, płyn pomiędzy min a max. Czy wymiana płynu coś pomoże? Czy one tak poprostu mają podczas zużycia  <mysli>
Tytuł: Odp: Wspomaganie kierownicy rover
Wiadomość wysłana przez: SzakaL w Maj 14, 2017, 09:54:13 am
Może łapie lewe powietrze na przewodzie zasilającym.
Tytuł: Odp: Wspomaganie kierownicy rover
Wiadomość wysłana przez: święty w Maj 14, 2017, 13:16:51 pm
pewnie masz dorobiony wąż ciśnieniowy od pompy do przekładni ? w wielu oryginalnych wężach masz restryktor , o ile dobrze pamiętam jak kumpel zakuł wąż bez restryktora do wspomy to pompa właśnie rzęziła , może tutaj jest problem ?
Tytuł: Odp: Wspomaganie kierownicy rover
Wiadomość wysłana przez: Fobik w Maj 14, 2017, 15:09:53 pm
Powietrza raczej nie łapie lewego,  wszystko sprawdzałem. A co do węża to zgadza się -  dorabiałem, ale w ogóle nie zwróciłem uwagi na ten restryktor może rzeczywiście to wina braku ograniczonego przepływu oleju Chyba są dostepne restryktory osobno, ale najpierw zobacze na starym  oryginalnym rowerowskim wężu jak jest
Tytuł: Odp: Wspomaganie kierownicy rover
Wiadomość wysłana przez: pies w Czerwiec 09, 2018, 09:37:49 am
Ja zakładam do siebie na pompie z astry+przekładnia z plusa i mam takie pytanko żeby rozwiać wątpliwości:
1. Przewód zasilający w przekładni jest większy, a powrót mniejszy?
2. Jakim olejem to zalać żeby jedno i drugie chodziło.
* Czy jest coś na co zwrócić uwagę np. ten restryktor przy zakuwaniu, czujnik skrętu itp.