FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Fobik w Maj 11, 2017, 23:02:36 pm
-
Posiadam wspomaganie w moim roverku 1,8 na pompie z Rovera, przekładnią jkc i chłodnicą oleju. Wrzuciłem rok temu pompę z landrovera gdyż poprzednia pompa zaczęła rzęzić, wyć. Było ok. Teraz znów to samo rzęzi wyje miuNcy bardzo głośno. Wycieku żadnego nie ma, płyn pomiędzy min a max. Czy wymiana płynu coś pomoże? Czy one tak poprostu mają podczas zużycia <mysli>
-
Może łapie lewe powietrze na przewodzie zasilającym.
-
pewnie masz dorobiony wąż ciśnieniowy od pompy do przekładni ? w wielu oryginalnych wężach masz restryktor , o ile dobrze pamiętam jak kumpel zakuł wąż bez restryktora do wspomy to pompa właśnie rzęziła , może tutaj jest problem ?
-
Powietrza raczej nie łapie lewego, wszystko sprawdzałem. A co do węża to zgadza się - dorabiałem, ale w ogóle nie zwróciłem uwagi na ten restryktor może rzeczywiście to wina braku ograniczonego przepływu oleju Chyba są dostepne restryktory osobno, ale najpierw zobacze na starym oryginalnym rowerowskim wężu jak jest
-
Ja zakładam do siebie na pompie z astry+przekładnia z plusa i mam takie pytanko żeby rozwiać wątpliwości:
1. Przewód zasilający w przekładni jest większy, a powrót mniejszy?
2. Jakim olejem to zalać żeby jedno i drugie chodziło.
* Czy jest coś na co zwrócić uwagę np. ten restryktor przy zakuwaniu, czujnik skrętu itp.