FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: maciejb609 w Wrzesień 15, 2017, 20:25:06 pm
-
Hello
Robiłem mały remoncik silnika typu pierścienie uszczelki szlify poszukałem nówkę głowice bo w starej zawory miały dość nowe uszczelki regulacja zaworów No i teraz mam dylemat nie pamietam już gdzie i który wężyk był podłączony do monowtryku , może ktoś pomoże ? :]
-
przeciez sa tylko 3 weze ,jeden grubszy, wszystkie w tym samym pmiejscu na przepustnicy, wiec nie sposob sie pomylic
-
Tak teraz ogarnięty uciekł mi jeden wężyk który idzie do obudowy filtra .. i główkowałem nad tym .. ale mam problem bo silnik chodzi malinowo ale co jakaś chwilkę szarpnie silnikiem i znowu śmiga ładnie. Świece nowe kable tak samo iskra tez jest ... może ktoś podpowie gdzie można jeszcze szukać ?
-
moze krokowiec powietrza sie przycina,
ten wezyk od obudowy filtra,czyli wciaga nie przedmuchow pod przepustnice to najlepiej wywalic a krocce zaslepic
-
A gdzie jest ten owy krokowy? A coś to zmnieni ze zaślepie? Na chwile obecna nie podłączyłem tylko powietrza do gruszki od regulacji nawiewu .. Aha z tego interesu od wtrysku wychodzą dwa wężyki do gruszki czy jeden ?
-
Ale to Bosch jest chyba? Tak krokowca niet
Grubszy zasilanie, jak podepniesz to ten którym ucieka paliwo to będzie powrót (cienszy) a ostatni bedzie do pochłaniacza par paliwa. Tak myślę, dawno Boscha nie oglądałem pod tym względem.
-
zrobiłem foto tych podciśnień , 1 wyjście podłączyłem do wazy który wychodzi gdzieś do kielicha drugi idzie do obudowy filtra a trzeci do gruchy jezeli zamieniłem kolejność to proszę mnie poprawić ,,
-
kolejnosc nie ma znczenia,
trzeci krociec zaslepiles ?
-
Nie chce podłączyć pod gruszkę żeby mieć sterowanie ... cały czas kombinuje czemu auto po remoncie świruje ...
-
A jeszcze mam pytanie do czego służy ta kość brązowa widoczna na zdjęciu? Dochodzi do niej prąd bo widzę ze jest przestawiona z „ oryginalnych znaków „
-
chodzi o ten brudny beżowy plaski element ?
to TPS i on fabrycznych znakow nie ma, sa fasoli jako otwory na sruby, zeby mozna bylo to regulowac, ale raz ustawione fabrycznie problemow nie sprawiaja
-
Sorrki tak chodziło o fasolki bo widzę ze jest przestawiony ja tego nie ruszałem a przybliż mi kolego fo czego to jest? A tak czytałem dlaczego ten jeden waz się zaślepia? Tzn ten który idzie do obudowy ?
-
Tak chodziło mi o fasolkę ale widzę ze ktoś to ruszał bo widać komu czemu to służy ? Polepsza się coś pogarsza ? A ten waz dlaczego się zaślepia który idzie do obudowy filtra ?
-
TPS to jeden z najwazniejszych czujnikow w tym wtrysku, ale przewrotnie jego rozregulowanie praktycznie nie ma wplywu na prace silnika na wolnych obrotach,
tak, najlepiej zaslepic wezyk idacy z obudowy filtra (odmy) pod przepustnice, konieczne to nie jest, ale majonezu kolektor nie wciaga,
pisales o regulacji zaworow, dlatego z marszu zalozylem na poczatku ze to abimex,
w boschu zawory sa regulowane hydraulicznie i jezeli cos tam namieszales, to moze byc przyczyną twoich problemow
-
Zawory regulował stary majster mechanik który wychował sie na takim czyms dzownilem pytałem czy się reguluje itd powiedział ze tak wiec przyjechał i coś tam robił ... to teraz co mam zrobić najlepiej ? Jechać do kogoś innego na ta regulacje ? To wężyk w takim razie zaślepiam
-
zeby "wychowywac" sie zawodowo w latach 1997-2002 to musialby miec teraz 40lat lub troche wiecej, a trudno kogos takiego nazwac starym
-
Temat rozwiązany z obrotami była to błachostka po mimo tego ze wymieniłem świece jakiś miesiąc temu przez jedna miała pęknięta ceramikę kupiona nowa i autko kula i hula . Ale inna rzecz mnie nurtuje bo dziś poraz 2 wymieniałem wodę bo robi się mazidlo w zbiorniku ,, po demontażu dlowiicy itd oczyściłem Wszytsko czy możliwe ze po wymienię głowicy uszczelki coś skopałam? Czy to norma ?