FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: mawta73 w Grudzień 02, 2017, 17:43:18 pm
-
Witam,nie mogę się uporać z błędem nr13,w abimex,wymieniłem sondę lambda,odpiąłem akumulator,podłączyłem go i rozgrzałem pojazd do włączenia się wentylatora,w trakcie jazdy ,lub dodaniu i trzymaniu na 2500 obrotów zapala się check engine, odczytuję błędy,kod nr 13,robiłem na stacji diagnostycznej analizę spalin,wszystko o.k,sonda działa poprawnie,co jeszcze można zrobić w tym temacie
-
Masz lpg?
-
nie i nigdy nie było
-
sprawdź mase sondy, ewentualnie połączenie z komputerem. trzeba wziąć schemat i miernikiem przedzwonić kable - sonda ECM.
-
masa jest,sprawdziłem,sonda z jednym przewodem także sprawdzenie nie będzie problemem,dzięki dam znać co wyszło
-
masa jest,sprawdziłem
Sprawdź, czy ECM ma masę. Kabel masowy do ECM jest bodajże mocowany do silnika w okolicach zaworu nagrzewnicy.
-
Przewód sondy lambda przejście ma,masę ECM sprawdzę jutro,sonda od odpalenia do włączenia się wentylatora pokazuje 0.887v
-
Znalazłem pod wygłuszeniem silnika przewód brązowy z oczkiem nigdzie nie podłączony,gdzie należy go podłączyć?
-
Znalazłem pod wygłuszeniem silnika przewód brązowy z oczkiem nigdzie nie podłączony,gdzie należy go podłączyć?
Bingo!!
Gdzies chyba do zawodu nagrzewnicy, który bodajże jest mocowany do silnika, czyli jego masy
-
Dzięki.sprawdzę dzisiaj po pracy i dam znać :]
-
no i leć po flachę, pójdzie na przelew :)
-
Dzięki koledzy za pomoc,przewód podłączony,wszystko o.k :] :] :]