FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: mateo#1939 w Styczeń 06, 2018, 11:59:14 am

Tytuł: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: mateo#1939 w Styczeń 06, 2018, 11:59:14 am
Może komuś się przyda, odpowiedniki polonez-owskich filtrów w wersji K&N.

Gaźnik, mono-wtryski. K&N E-2670
GSI. K&N 33-2639
Rover. K&N E-2360
Diesel. K&N 33-2928

Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: Daniel#1984 w Styczeń 06, 2018, 17:45:46 pm
I co niby zyskujemy montując taki filtr za 200zł? Fajne buczenie pod maską? Ciekawi mnie też mycie tego filtra, są one mokre, więc wypada po umyciu jeszcze nasączyć płynem (w wuesce nasączałem filtr olejem, jak fabryka nakazała).
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: Maćko w Styczeń 06, 2018, 19:29:19 pm
Łysy z jutuba testował i z tego co pokazali to jednak jakiegoś kunia czy dwa idzie uzyskać.
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: mruk1313 w Styczeń 06, 2018, 21:04:40 pm
Łysy z jutuba testował i z tego co pokazali to jednak jakiegoś kunia czy dwa idzie uzyskać.


Za 200zł to wolę zatankować PB95 i sobie pojeździć niż spuszczać się nad 2km więcej mocy w tym pocisku jakim jest Polonez czy 125p.

Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: wrb#1974 w Styczeń 06, 2018, 21:49:42 pm
olej do nasączania filtrów też kosztuje. mam w polonezie filtr z gąbki. piorę raz na rok- nie jeżdżę po polach. ostatnio kupiłem olej do filtrów- 45 zł.
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Styczeń 07, 2018, 09:40:44 am
Olej do filtrów śmierdzi jak atf do wspomagania więc może to to samo...
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: wrb#1974 w Styczeń 07, 2018, 10:18:00 am
to nie to samo. olej do filtrów jest bezwonny i kleisty a po zetknięciu z powietrzem tworzy tysiące nitek które działają jak sito. powietrze przepływa między nitkami, zanieczyszczenia zostają na tych nitkach.
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: Mr.D w Styczeń 07, 2018, 11:13:12 am
Do GSI pasuje także filtr PIPERCROSS PP1373.
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: banned w Styczeń 07, 2018, 15:10:36 pm
Za tekturowego Filtrona zapłaciłem własnie 12zł, więc podziękuję.
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: Daniel#1984 w Styczeń 07, 2018, 16:05:03 pm
Za tekturowego Filtrona zapłaciłem własnie 12zł, więc podziękuję.

Sporo, u mnie są po 8,50 :].
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: qziok w Styczeń 07, 2018, 18:05:31 pm
Przypominam że to forum FSO Polonez Tuning Klub, więc informacja jak najbardziej przydatna. Producent udziela gwarancji na milion mil, a więc nieco dłużej niż przejeździcie swoimi polonezami.
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: dzikson w Styczeń 08, 2018, 00:00:38 am
Przypominam że to forum FSO Polonez Tuning Klub, więc informacja jak najbardziej przydatna. Producent udziela gwarancji na milion mil, a więc nieco dłużej niż przejeździcie swoimi polonezami.
A ja dodam, że producent zaleca konieczność czyszczenia po 80 tyś więc też nie każdy będzie miał taką okazję.
Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: mruk1313 w Styczeń 08, 2018, 13:04:55 pm
Polecam PZL- Sędziszów w  oprawie z watoliny- 7,50zł po sztuce:).A do Gsi -kupowałem po 9zł.

Tytuł: Odp: Filtry K&N
Wiadomość wysłana przez: Daniel#1984 w Styczeń 08, 2018, 17:40:56 pm
Przypominam że to forum FSO Polonez Tuning Klub, więc informacja jak najbardziej przydatna. Producent udziela gwarancji na milion mil, a więc nieco dłużej niż przejeździcie swoimi polonezami.
A ja dodam, że producent zaleca konieczność czyszczenia po 80 tyś więc też nie każdy będzie miał taką okazję.

Konieczność koniecznością, ale po tych 80-ciu tysiącach chyba trzeba by kijem błoto spomiędzy harmonijki wyciągać. Rozsądnie jest tak, jak wymieniając konwencjonalny filtr, co 10 tysięcy.

Kto wie, czy taki filtr coś da w okrągłej, polonezowskiej puszce. Na razie to dla mnie voodo leżące pomiędzy magnetyzerami, a pompowania opon azotem.