FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: Ozzi w Styczeń 08, 2018, 02:22:24 am
-
Witam, zarejestrowałem się tu z jednego powodu.
Od kilku dni chodzi za mna swap silnika z mojego Benza do poloneza z racji że mercedesowi przydałby się mocny remont blacharski. Pytanie, co mniej wiecej trzeba zrobic i jakie przeróbki zastosować żeby wszedł silnik 2.6 R6. Czy może już ktoś to robił i doradzi. Pozdrawiam.
-
Na szybko: przeróbka pasa przedniego/tunelu i ściany grodziowej, linka gazu, układ wysprzęglania, chłodzenie, wał, łapy silnika i skrzyni, wiązka, wydech, dolot, cięcie dziury w tunelu i przeróbka konsoli środkowej, napęd prędkościomierza. Czyli standard. Nie wiem jak z serwem przy kolektorze dolotowym, to kjet czy elektroniczny?
-
Dodatkowo r6 jest w pn bez sensu. można wrzucić 2.0 r4 z merca, ale ma tyle mocy co lekko dlubnięty rover 1.8, wiec szkoda zachodu by przerabiać taką ilość rzeczy.
-
r6 jest w pn bez sensu. można wrzucić 2.0 r4 z merca, ale ma tyle mocy co lekko dlubnięty rover 1.8, wiec szkoda zachodu by przerabiać taką ilość rzeczy
Jakikolwiek by to nie był silnik, to będzie o wiele lepiej się odpychać niż seria, a niektóre nawet lepiej niż Kseria.
-
jak już r4, to 2.3. 2.6 to jest najgorsza możliwa opcja.