FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: mihals w Styczeń 18, 2018, 19:26:39 pm
-
Cześć,jako że nowe nagrzewnice do poloneza plusa praktycznie nie występują w naturze (nie liczyć tych starych kapci z allegro pomalowanych farbą w kolorze mosiądzu) lub istnieją tylko w katalogach ( np nissens 72700 to numer nagrzewnicy do plusa ale już jej niema nawet na stronie producenta) a nawet trudno używaną dostać,postanowiłem trochę poszperać w internecie.Wyszło że identyczne wymiary i wygląd ma nagrzewnica od opla astry f,niestety inaczej są wyprowadzone rurki zasilające,zobrazowałem to na dole. nagrzewnice do astry można dostać nową bezproblemowo
Tak wygląda nagrzewnica z plusa
(https://i.imgur.com/A2QGTrVl.jpg)
a tak z astry
(https://i.imgur.com/WWlANzol.jpg)
teraz pytanie,czy istnieje jakaś mozliwosc aby "przespawać" rurki z plusa do niej?
-
mosiężne sobie na spokojnie przelutujesz albo cyną, a jak chcesz na bogato to lutem srebrowym.
Ale te nagrzewanice są równie słabo dostępne jak do poloneza z tego co przeczesałem allegro.
-
Odświeżę temacik, może ktoś ma pomysł, z czego można dopasować nagrzewnicę do Plusa (wersja podciśnieniowa) oprócz wspomnianej na początku wątku <cwaniak2> Cena nowej jest hmm dość wysoka ;)
W sumie ciekawe, ile regeneracja by kosztowała <mysli> Może ma ktoś jakieś doświadczenia?
-
seicento 900 po przeróbkach pasuje.
Do tego około 2010 roku nówka made in korea miedź do plusa płaciłem 300zł co tedy było mega przegięciem.
Ale grzała jak głupia.
W wawie są goście co robią na wzór oryginału ale 400zł....
-
Te nowe nagrzewnice to z tego co widze na allegro to stare rupiecie, odmalowane na złoto i obciągnięte pianką jaką stosuje się w magazynach do zabezpieczenia towaru <lol>
W wawie są goście co robią na wzór oryginału ale 400zł
Daj namiar innym się przyda, jak bym miał plusa to wolałbym 400 zł wyłożyć i zrobić raz a porządnie.
-
Hmm ta z Sejaka to tak patrząc po zdjęciach nijak nie podobna do Plusowej, ale może właśnie kwestia przeróbek-a jeździłeś z taką i masz porównanie?
-
Hmm ta z Sejaka to tak patrząc po zdjęciach nijak nie podobna do Plusowej, ale może właśnie kwestia przeróbek-a jeździłeś z taką i masz porównanie?
Sprzedawałem pseudo macherom w latach 2005-2010 gdzie robili rzeźby w gó...............
-
A co powiecie na alfę romeo 156?.
-
A może daewo cielo, wymiary podobne i może by się ładnie dało te rurki powyginać zasilające płyn chłodniczy. Ale jak by ktoś wymyślił jak to zamontować bez wyciągania tego całego ustrojstwa, to już by było łatwizna wymiana nagrzewnicy w plusie.
-
6 lat temu jak zmieniałem nagrzewnice u siebie to montowałem grzejnik z golfa trzeciego z tego co pamiętam, niecałe 4 dyszki z harta nówka kosztowała <spoko>. Edit:nie zauważyłem że chodzi o koreańca,u mnie był calsonic
-
6 lat temu jak zmieniałem nagrzewnice u siebie to montowałem grzejnik z golfa trzeciego z tego co pamiętam, niecałe 4 dyszki z harta nówka kosztowała <spoko>. Edit:nie zauważyłem że chodzi o koreańca,u mnie był calsonic
Dużo kombinacji by wstawić i podłączyć?
-
A co powiecie na alfę romeo 156?.
po dzisiejszej trasie z niedzialajacym wentylatorem mam mieszane uczucia co do tego ukladu ogrzewania ;]
-
Mam w bambetlach nagrzewnicę do plusa ale w wersji z drobnym radiatorem (nie sześciokątne). Chciałby się ktoś pobawić?
-
Rdzeń nagrzewnicy Polonez Plus FSO 067722 ; 67722
1. „Gruba” wymiar 180x200x50mm - oryginał
2. „Cienka” wymiar 165x180x33mm ; PolCar 5901N8-1 ; 5901N81 – import, OE 3054182 ; Valeo 812150 ; Van Wezel 37006160 ; Hella 8FH 351 311-781 ; 8FH351311781