FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: bishop w Styczeń 31, 2018, 10:42:21 am
-
Witam!
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jaki jest tigger, jaki ma system/ilość znaków w fabrycznym PN Roverze 1.4 na kole zamachowym? Wybierałem różne opcje opóźnianiania / przyśpieszania sygnału z wieńca zębatego w programie od DET3, mimo tego silnik chodzi nierówno, nie ma mocy, mimo zmian kąta wyprzedzenia zapłonu.
-
Rover nie liczy zębów tylko ma nacięcie w kole zamochowym w którym siedzi ten "szpindel" od czujnika. Tyle pamietam.
-
Liczy liczy. W kole jest wytoczony "rowek", w którym sieci wieniec z zębami. Trigger to jest bodajże 18-1-18-1. EMU na pewno go ogarnia, ale DET3 też musi, bo niejeden Rover już na tym latał. Najlepiej zadzwoń do nich, albo zapytaj Jadzwina na racingforum w odpowiednim wątku na forum ogólnym.
-
Dobra, dzięki za informacje. Będę kombinował. Niestety auto ledwo na jedynce i wstecznym rusza. Muszę się dowiedzieć co mam wklepać w opcji rodzaju systemu zapłonowego. Niestety nie ma opcji 18-1-18-1, więc z opcji dostępnych wpisywałem 36-2 i 18-2-18-2. Będę więc do Jadzwina uderzał.