FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: Fobik w Luty 20, 2018, 15:20:56 pm
-
Znajomy posiada nowe błotniki do przejściówki/borka. Tylko które to fabryczne? Jedne są w czerwonym podkładzie inne w czarnym. Jedne posiadają otwory pod listwy inne nie.. <mysli>
-
Jedynie te z otworami to oryginał. Wyznacznikiem są też gwinty do mocowania błotnika w jego przedniej/dolnej części, w rzemiosłach jest po prostu blacha którą trzeba przewiercić i przykręcić śrubą z nakrętką.
-
Borewiczowe mają przetłoczenie pod kierunkowskaz, rzemiosło same otwory
-
Błotniki oryginały już mam w czerwonym podkładzie. Teraz czym usunąć ten podkład fabryczny? Nic go nie bierze,trzyma się cholernie mocno,czy go zostawić i malować? Dodam że w obecnych błotnikach (też fabrycznych, tylko że w czarnym podkładzie) odchodzi mi lakier wraz z tym podkładem i zostaje goła blacha.
-
podklad na fabrycznych blachach jest bardzo dobry i nalezy malowac na niego
-
Czarny podkład chyba nie jest fabryczny...
-
mialem (wlasciwie mam,ale juz pognieciony) nosek do plusa w czarnym podkladzie, ale to byl ladny, rowny solidny podklad, a nie taki badziew jak na manufakturze
-
Jak kupowałem przednie błotniki w czarnym podkładzie. Będzie już jakieś 3 lata od montażu i nie widać żadnych odprysków lakieru, zwłaszcza z podkładem.