FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: Bomber w Marzec 27, 2018, 15:28:49 pm
-
Jak się zapatrujecie na taki zestaw? Zależy mi żeby koniecznie zostać na 13stkach. Aktualnie mam zaciski Lucasa i zastanawiam się czy zmiana na zaciski z łady byłaby opłacalna?
-
I co by dały te zaciski z łady?
-
Dwa tłoczki i większą tarczę.
-
A, no to spoko
-
a jak jest srednica tloczka w Ładzie, bo nie pamietam ?
-
48mm chyba? Ewentualnie jakie największe heble wejdą mi pod R13?
-
Fiat wentylowany 240mm, ale nie wiem jaka średnica tłoczka
-
48mm chyba? Ewentualnie jakie największe heble wejdą mi pod R13?
czyli tyle co w PN ,wiec dla 10mm wiekszej tarczy sie nie oplaca,
no chyba,ze po garazu wala sie komplet zaciskow ,to wtedy mozna rozwazyc zamiane
-
Łada ma dwa tłoczki po 48mm. Zacisk seryjny właściwie też ma dwa tłoczki - drugim jest dno zacisku.
Czyli wydajnościowo to 1:1 - pasuje do pompy i starej i lucasowej.
Czy wymieniać na Ładę? Z tarcz 227 bym sie nie zastanawiał. Czy z tarcz lucasa? Zawsze będzie lepiej. Czy sie opłaca - to tak jak napisał KGB.
Nie rozumiem dlaczego upierasz sie przy 13" Ani to sie nie prowadzi, a większe heble blokuje.
Mozesz jeszcze poszukać 13 felg. Mam w swoim Kombiaku renaultowskie Intry 7x13" i taka felga wchodzi na heble lucasa truck 260mm. Mija się z jarzmem na piczy kłak. Pomyśl o takim rozwiazaniu.
Możesz jeszcze założyć na przód mniejsze opony 175/70R13. Skutecznośc hebli (o ile ich nei rozgrzejesz za szybko) będzie większa niż na seryjnej gumie.
-
Chcę zostać przy R13 tylko ze względu na wygląd. Ciekawostka z tymi Intrami i heblem z Trucka. Nie wiesz jak się sprawa ma z Ats Classic?
-
Nie wiesz jak się sprawa ma z Ats Classic?
Zapomnij. Są za małe w środku.
-
Lepiej na pewno bedzie się spisywać wentylowane 240mm niż lite, jednak brałbym to pod uwagę, jeśli lukas ewidentnie nie spełni oczekiwan-będzie się po prostu przegrzewał. Zwykły lukas na te 4 dobre hamowania raz za razem ze 120 starcza.