FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: maniek1 w Kwiecień 02, 2018, 08:38:38 am
-
Witam wszystkich, poszukuję środka antykorozyjnego do profili zamkniętych, może ktoś z was przerabiał ten temat na swoim aucie i może polecić jakiś środek zabezpieczający miejsca trudno dostępne gdzie nie można wyczyścić rdzy i pomalować ?
-
Sprawdzony i skuteczny <ok> http://allegro.pl/fluidol-ml-spray-500ml-oryginalny-i7109066516.html
-
Ja polecam http://allegro.pl/valvoline-tectyl-ml-600mlsonda-konserwacja-profili-i7016080783.html
-
testowałem MLa na kilku autach. Po 2 latach nie ma po nim śladu w drzwiach.
-
Tani i dobry http://allegro.pl/elaskon-k60-ml-1l-konserwacja-ciemny-i5614558635.html
-
Ja w takie miejsca nałożyłem preparat mike sanders, niby ma inhibitory korozji, przy tym dość dobre opinie i szeroko stosowany przy renowacji zabytkowych aut. U mnie w profilach zamkniętych akurat się trzyma po roku, nawet na podłodze, w kilku miejscach poprawiałem, ale generalnie warstwa nie zeszła. Malowałem pędzlem tak, żeby było grubo, wtedy taka warstwa się trzyma.
-
Polecam albo Mike Sanders - z tym, że więcej roboty przy nakładaniu bo trzeba podgrzać, poza tym, jeśli ma robić robić robotę to potrzebny mocny kompresor i odpowiedni pistolet.
Prostszy w aplikacji będzie Noxudol:
http://allegro.pl/noxudol-750-1l-do-profili-zamknietych-z-woskiem-i7027984128.html
Ten stosowałem w Polonezie i Toyocie Yaris
http://allegro.pl/noxudol-700-1l-najsilniejszy-na-rdze-do-drzwi-i6316456388.html
Tego jeszcze nie stosowałem ale chyba kupię i zrobię nim klapę w Roverze jak trafi się ,,nowa" w kolorze :d
-
też poloneza zalałem sandersem i zobaczymy jak będzie.
Valvoline testowałem na matizie i na rok góra 2 jest spoko. Testowałem też na vitarze, ale klapa i tak zgniła, mimo że w momencie nakładania była idealna.
-
TYLKO FLUIDOL!!!
Piszę to całkiem serio i z pełną odpowiedzialnością. Obecnie jestem na etapie rozbórki Kombi. 1 wł. od którego odkupiłem auto twierdzi ze została przeprowadzona konserwacja w ASO przy pomocy Fluidolu i nie była powtarzana do dziś. Pomimo upływu 17lat konserwacja nadal dzielnie się trzyma, nie ma na aucie korozji zbyt wiele. Natomiast widziałem samochody konserwowane Valvoline Tectyl i nie wyglądało to zbyt dobrze ;-|
-
ciekawe gdzie znajdziesz 17 letni fluidol ;)
-
Mój Plus był konserwowany Valvolinem zaraz po wyjeździe z salonu. I jakoś rdzy nie ma.
-
Mój też ... ale chyba chyba z biegiem lat produkt się popsuł ;)
-
Ja też jak dotąd widziałem plusy konserwowane valvolinem i dobrze zniosły próbe czasu pod względem blacharki,bawet wrzucałem do tematu z ogłoszeniami link,auta ktore oglądałem i było valvolinem zakonserowowane,przy 212 tys km. przebiegu na całym aucie był tylko jeden malutki purchelek :-)
-
Valvoline kiedyś był dobry, współczesna produkcja nie nadaje się do polecenia, już któraś z kolei osoba narzeka...
-
Fajnie wiedzieć, władowałem na jesień w PN-a dwie puszki valvoline tectyl, tam, gdzie sandersa było ciężko nałożyć...