FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: Ptak1992 w Maj 20, 2018, 12:10:21 pm
-
Witam, doświadczalnie jaka wartość wyprzedzenia zapłonu w silniku 1,6 cb daję najlepsze efekty ekonomiczne i dynamiczne ? Chodzi o ustawienie pod LPG
-
Przyśpieszenie zapłonu kilka stopni (może być pięć), będzie trochę żwawszy. Ustawiasz na gazie po nagrzaniu silnika tak, jak normalnie ustawiasz zapłon na PB, ja ustawiałem na słuch.
-
Przyśpieszenie zapłonu kilka stopni (może być pięć), będzie trochę żwawszy. Ustawiasz na gazie po nagrzaniu silnika tak, jak normalnie ustawiasz zapłon na PB, ja ustawiałem na słuch.
Tylko jak póżniej będziesz jeżdzić na benzynie to będziesz słyszał ,czuł spalanie stukowe .
Jak się delikatnie wyprzedzi zapłon , dobrze ustawi się instalacje to nie mam różnicy mocy miedzy benzyną :P
-
Dlatego na gaźnikowcu nie należy jeździć na PB ]:-> I tak wymiana reduktora na fabrycznie nowy nawet co 3-4 lata jest dużo tańsza, niż rozgrzewanie na benzynie.
-
Dlatego na gaźnikowcu nie należy jeździć na PB ]:-> I tak wymiana reduktora na fabrycznie nowy nawet co 3-4 lata jest dużo tańsza, niż rozgrzewanie na benzynie.
Tak przy +25 nie warto przełączać na PB , wystarczy aby ciut złapał tmp i można jechać :D
Przy +8 stopniach to szkoda katować rozrusznik , lepiej już odżałować ten 1litr benzyny :]
-
Jak masz dobrą instalację, to żadnego rozrusznika nie katujesz, odpala od strzała :).
-
Z innej beczki, macie jakiś patent na ustawienie registra 2 przelotu, bo z 1 to tradycyjnie zrobiłem.