FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: leszczu w Lipiec 15, 2018, 12:57:06 pm

Tytuł: Polonez 1.5 88r. Jaką dać uszczelkę pod głowicę?
Wiadomość wysłana przez: leszczu w Lipiec 15, 2018, 12:57:06 pm
Pytanie jak w temacie. Jaką dać uszczelka pod głowicę do 1.5 żeby to trochę pojeździło ? Jakiej firmy i jaki rodzaj ?
Tytuł: Odp: Polonez 1.5 88r. Jaką dać uszczelkę pod głowicę?
Wiadomość wysłana przez: Daniel#1984 w Lipiec 15, 2018, 13:13:44 pm
Do poloneza najlepsze uszczelki robi Goetze, ale obawiam się, że do 1.5 może być problem z dostępnością, do 1.6 ciągle da się dostać.
Tytuł: Odp: Polonez 1.5 88r. Jaką dać uszczelkę pod głowicę?
Wiadomość wysłana przez: diodalodz w Lipiec 15, 2018, 13:18:04 pm
Morpak jak nic innego nie ma ...
Staraj się jedynie unikać leżaków magazynowych bo są wyschnięte.
Od nich brałem też uszczelki do GSI ale nie głowicy i były spoko w miarę
https://allegro.pl/uszczelka-glowicy-silikon-polonez-1-5-1500-ccm-i6407097990.html
Są chyba producentem ...
Tytuł: Odp: Polonez 1.5 88r. Jaką dać uszczelkę pod głowicę?
Wiadomość wysłana przez: Ciastek w Lipiec 18, 2018, 19:56:02 pm
Żaden Kreft, jedynie Morpak (Goetze chyba nieosiągalne), najlepiej w oryginalnym opakowaniu. W granicach 80-100zł.

Kiedyś kupiłem od WAWER-MOT niby fabryczną (2 sztuki), jedna mi została jeszcze.
Tytuł: Odp: Polonez 1.5 88r. Jaką dać uszczelkę pod głowicę?
Wiadomość wysłana przez: Bartek GSi w Lipiec 18, 2018, 20:33:30 pm
Ostatnio natrafiłem na informację jakoby na pierwszy montaż były uszczelki produkcji duńskiej, aczkolwiek nie chcę mi się w to wierzyć. Zawsze byłem przekonany, że był to Morpak.

Goetze osiągalne  normalnie w sklepach internetowych, droższa od Morpaku, ale tylko 1600, także śmiało montuj Morpaka.
Tytuł: Odp: Polonez 1.5 88r. Jaką dać uszczelkę pod głowicę?
Wiadomość wysłana przez: Ciastek w Lipiec 18, 2018, 21:21:21 pm
Właśnie te rzekomo duńskie miałem (jedna mi jeszcze została), mogę ewentualnie podrzucić foto.
Tytuł: Odp: Polonez 1.5 88r. Jaką dać uszczelkę pod głowicę?
Wiadomość wysłana przez: KGB w Lipiec 18, 2018, 22:15:34 pm
do 1600 kombinowali z zagranicznymi, bo tam uszczelka ma trudniejsze warunki pracy,
mam chyba z 8szt uszczelek do 1500 takich starej produkcji, taki azbest brudzacy na grafitowo i jedna do 1300,
maja duzo lat, cos podobnego zakladalem 20lat temu i i nie sprawiaja wrazenia jakichs wyschnietych ,
no i zawsze mozna pomoczyc kilka dni w oleju, jak komus za suche ;>
jezeli ktos co takiego znajdzie w garazu, to smialo moze zakladac (chyba ze faktycznie jest wyschnieta i wykruszona, to wiadomo,ze sie nie nadaje)