FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: mp79 w Lipiec 31, 2018, 22:10:47 pm

Tytuł: Półoś truck
Wiadomość wysłana przez: mp79 w Lipiec 31, 2018, 22:10:47 pm
Czy jest sens wywalać pierścień i rozpieprzać całe berło, jeśli łożysko sprawne? Chodzi mi mianowicie o to, czy pod łożyskiem od strony piasty jest jeszcze jakieś uszczelnienie.
Tytuł: Odp: Półoś truck
Wiadomość wysłana przez: mp79 w Sierpień 01, 2018, 18:22:14 pm
Nie pamiętam, jak to było w lublinie, ale pomału sobie to w głowie ogarnąłem. Niestety, nie wiem też, czy do traka idzie taki sam, jak do osobówki. Podobno tak; na wszelki wypadek zamówiłem. Okaże się.
Dzięki wszystkim za pomoc ;)
Tytuł: Odp: Półoś truck
Wiadomość wysłana przez: mp79 w Wrzesień 11, 2018, 18:23:50 pm
Mały odkop. Bardziej z ciekawości pytam - może ktoś wie i się wypowie...
Czy tuleja dystansowa (czyli ta między uszczelniaczem a łożyskiem) jest nasadzona na gorąco, jak pierścień zabezpieczający, czy normalnie naciśnięta, jak łożysko? Akurat na "wysokości" uszczelniacza są na niej mikrowżery, które co prawda wygładziłem, żeby nie skrawały uszczelniacza, ale najchętniej bym ją całą zsunął i nasadził odwrotnie. Pytanie brzmi, czy warto w ogóle próbować...