FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Marek94 w Wrzesień 01, 2018, 00:29:36 am
-
Witam mam takie pytanie do doświadczonych ludzi z tym motorem jest gdzieś zaślepiony otwór w ohv na hydraulice w bloku,głowicy z kanałem olejowym w którym jest ciśnienie ?.Pytam bo w japońcach które skręcam takowe się zdarzają.Co ułatwia prace i nie trzeba pieprzyć się z jakimiś podstawkami,trójnikami przy czujniku ciśnienia itp. Od razu zapytam jak żywotne są pompy oleju w polonezie i jak reagują na sytuacje dodatkowego przewodu do smarowania ?
-
w plusie możesz założyć podstawę filtra oleju starego typu, z wyjściem na czujnik.
-
Ktoś tu turbi ohvke. Działa aż połamie silnik, ale nie przez słabe smarowanie. Podstawy z ohv przed Caro plusem miały dodatkowy czujnik w który można zamontować przewód olejowy. Mało tego przed Caro były z kolei trójniki pod kolektorem ssącym.
-
ało tego przed Caro były z kolei trójniki pod kolektorem ssącym.
raczej od przypadku ,bo mam podstawe filtra z Borewicza z gwintem na czujnik
-
A co z ciśnieniem jak pompa zacznie zasilać dodatkowy przewód? Sami pisaliście że ta pompa ma słabą wydajność.
-
Parę ohvt jest więc w czym problem...
-
Coś tam się buduje zobaczymy jak wyjdzie,najpierw muszę ogarnąć następną Hondę bo poprzednią mi tydzień temu rozbili :( .A polonez nie był zabawką tylko twardym zawodnikiem do znoszenia codziennej tułaczki zemną, niestety po 50 tysiącach w ciągu dwóch lat wymaga paru poważniejszych napraw.A przez ten czas tak go polubiłem i tak dobrze znosił moją jazdę że zasłużył od razu na jakieś usprawnienia :].Zdaję sobie sprawę że ma tylko 3 podpory a sam motor nie jest pancerny ale myślę że bez odprężania jakieś niewielkie doładowanie jest w stanie znieść a nawet niewielki skok momentu i mocy to dla niego dużo.
-
myślę że bez odprężania jakieś niewielkie doładowanie jest w stanie znieść
0.5 bara
-
Ohv ma CR jak u najlepszych zawodników w turbo, więc powinno przyjmować doładowanie, a nie jakieś pedalskie 0,5 bara.
ało tego przed Caro były z kolei trójniki pod kolektorem ssącym.
raczej od przypadku ,bo mam podstawe filtra z Borewicza z gwintem na czujnik
Bo miałeś Szczepana z Caro wsadzonego. Tyle w temacie.
Ten, co wie najlepiej.
-
Bo miałeś Szczepana z Caro wsadzonego. Tyle w temacie.
szczep na 1.6 z Caro to poszedl pozniej, gdy to 1.5 wyzionelo ducha i dlatego mam podstawke filtra,
ale wiadomo, ze Borek mial juz swoje lata i nie wiadomo kto i ile tam grzebal - niemniej jednak 1.5 wygladalo na oryginalne
Ohv ma CR jak u najlepszych zawodników w turbo, więc powinno przyjmować doładowanie, a nie jakieś pedalskie 0,5 bara.
1.6 ma e=9.5 i z takim stopniem wcale nie dmuchaja wiecej niz 0.5b np. wagina 1.8 150KM ma taki stopien, a dmuchany slabiej