FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Wątek zaczęty przez: golders w Grudzień 23, 2018, 12:30:52 pm
-
Zmuszony jestem wymienić zbiornik paliwa , mój pomimo braku rdzy w srodku wytąca się z ocynku jakis pył. Przerobilem trzy używki i okazaly sie byc jednak dziurawe!. Może ktoś polecić producenta/sprzedawce ktory ma sensowny do sprzedania?
-
mój pomimo braku rdzy w środku wytrąca się z ocynku jakis pył
Mam to samo w żuku, gdzie mam właśnie zbiornik z poloneza.Takie dziwne drobinki, podobne do piasku, osiadają mi w odstojniku paliwa.Zbiornik był dokładnie czyszczony i myty, ale nadal to się gromadzi.Coś się widocznie odrywa w środku, czy coś i jak widzę, to nieodosobniony przypadek.
A co do używek, to ciężko trafić zdrowy.Jak ja kupowałem na złomie, to przerzuciłem całą stertę zbiorników, aż znalazłem taki który się w miarę nadawał.
A z nowymi i dobrymi, to raczej ciężko, bo z tego, co wszyscy piszą, to dostępne są te rzemiosła bez przegród w środku i z rurą wlewową chamsko pospawaną z dwóch kawałków, zamiast giętą.
-
Kup rzemiosło, z zewnątrz przynajmniej pomaluj chlorokauczukiem, a pompę wsadź do do jakiejś wielkiej puchy z doma małymi dzurkami od przodu i od tyłu.
Stan paliwa spada przy zużyciu na tyle wolno, że przez te dziurki benzyna podejdzie na czas, za to na zakrętach nie ucieknie- co normalniej jest problemem w rzemieślniczych zbiornikach.
-
Czyli nie ma lepszych / gorszych ?.Patrzac na Allegro widze chyba 3 wyroby.
-
Aktualizacja, specjalnego wyboru nie ma. Za 165 zl malowany proszkowo z przegrodami .Ocynku nie widział. 2 lata gwarancji.
-
Osobiście w zbiorniku żuka wyciąłem otwór, wspawałem taki labirynt jaki jest w zbiornikach aut z wtryskiem, wszystko z powrotem szczelnie zespaeane. Do tego zewnętrzna pompa i daje rade przy silniku 2.9.... ;-)
-
Aktualizacja, specjalnego wyboru nie ma. Za 165 zl malowany proszkowo z przegrodami .Ocynku nie widział. 2 lata gwarancji.
Wszystkie są z przegrodami i wanienką. Ja zamontowałem najlepsze rzemiosło jakie było, od wytwórcy Św.p., tylko co z tego skoro tylko fabryczne przegrody działały, a rzemieślnicze nie spełniają swojej funkcji. Bez dodania puszki, przy 1/4 stanu tracisz zasilanie w benzynę na wszystkich zakrętach w prawo i wielu zakrętach w lewo, a na ślimaku to już przy połowie stanu bywały problemy.
-
Dzis dotarł. Moze mam szczęscie ale ma identyczna budowe przegrod i wanny jak orginał. Zobaczymu w praktyce , niemniej zapowiada się pozytywnie.
-
Dzis dotarł. Moze mam szczęscie ale ma identyczna budowe przegrod i wanny jak orginał. Zobaczymu w praktyce , niemniej zapowiada się pozytywnie.
Te lepsze zamienniki faktycznie mają identyczną budowę przegród jak oryginalne zbiorniki FSO, ale to nic nie daje. Poniżej 1/4 zbiornika nie ma jazdy, a gdy zapali się rezerwa i postawimy auto prawą stroną na krawężniku mamy niemal pewność, żeby odpalił trzeba będzie go najpierw z tego krawężnika zepchnąć.
Oryginał dla porównania nawet przy prawie leżącej wskazówce pozwalał na jazdę pełnym ogniem w zakrętach, sprawdzone na torze 2 lata temu.
-
Co z tego że układ przegród ten sam jak wymiary zbiornika i wysokość wanienki pod pompą nie są takie same.
Bez puszki to nie będzie się sprawdzać jak oryginał.
-
A wiec wymiary są identyczne, łacznie z wymiarami wanny i otworów przelewowych w niej. Po sprawdzeniu w praktyce zdam relacje.