FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Wątek zaczęty przez: banned w Kwiecień 24, 2019, 17:49:02 pm
-
Ile benzyny nalać do gaźnika Poloneza po długim postoju?
-
Do gaźnika czy bezposrednio w dolot?
-
Możesz zdjąć pokrywę gażnika i nalać paliwa bezpośrednio do komory pływakowej. A do gardzieli to z 50ml.
-
Ech gaziarze nie macie pojęcia widzę o czym piszecie <lol>
Zdejmujesz dekiel filtra, od góry nasz miejsce gdzie widzisz 2 rurki emulsyjne, bierzesz strzykawkę i wlewasz 1,5 średniej wielkości "szprycy" właśnie w to miejsce - pójdzie bezpośrednio do komory. Możesz pod koniec trochę trysnąć bezpośrednio do gardzieli 1. przelotu, zamykasz pokrywę, odpalasz. Jak nie masz strzykawki możesz polać bezpośrednio z plastikowego karnistra 5 ale jest ryzyko że zalejesz za dużo i przy okazji zalejesz go przy odpalaniu.
-
Ta gaziarze odrazu.
-
Przy zdrowej pompie paliwa te 10 sekund kręcenia rozrusznikiem krzywdy mu nie zrobi
-
Ale każde 10 sek pomnożone przez ilość dłuższych postojów nie pomaga temu biednemu silniczkowi i jego tulejkom (o rozrusznik tutaj chodzi)
-
Pompa elektryczna lekiem na całe zło.
-
Pompa elektryczna lekiem na całe zło.
Też planuję wrzucić do fiata, i po problemie. :P
-
Ech gaziarze nie macie pojęcia widzę o czym piszecie <lol>
Zdejmujesz dekiel filtra, od góry nasz miejsce gdzie widzisz 2 rurki emulsyjne, bierzesz strzykawkę i wlewasz 1,5 średniej wielkości "szprycy" właśnie w to miejsce - pójdzie bezpośrednio do komory. Możesz pod koniec trochę trysnąć bezpośrednio do gardzieli 1. przelotu, zamykasz pokrywę, odpalasz. Jak nie masz strzykawki możesz polać bezpośrednio z plastikowego karnistra 5 ale jest ryzyko że zalejesz za dużo i przy okazji zalejesz go przy odpalaniu.
Zrobiłem jak pisałes i zagadał od strzała :)