FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: FSO Polonez w Maj 22, 2019, 08:45:38 am
-
Na początek chciałbym się przywitać ponieważ jestem tu świeżakiem :]
Mam pytanie odnośnie smaru do tylnych zacisków (stary typ). Jestem w trakcie ich regeneracji, pod tym gumowym kapturkiem w miejscu śruby od tłoczka było mnóstwo smaru, pytanie czy musi tam być, ile i jakiego typu?
-
Chyba nie musi byc to smar do zadan specjalnych, wiec ŁT43 powinien byc ok.
-
Jaki być nie wsadził zawsze bedzie dobrze. To jest taka stara nie pisana technika naprawy stosowana przez strych dawnych mechaników. Ten smar częściowo (a nawet znacząco) zabezpiecza tłoczki przed ich przedwczesnym zapiekaniem się....
-
Jaki być nie wsadził zawsze bedzie dobrze. To jest taka stara nie pisana technika naprawy stosowana przez strych dawnych mechaników. Ten smar częściowo (a nawet znacząco) zabezpiecza tłoczki przed ich przedwczesnym zapiekaniem się....
Jeśli ten smar dojdzie do tłoczka to szlag trafi gumki uszczelniajace tłoczka. nie myl pojęć.
-
Może coś takiego?
https://allegro.pl/listing?string=PASTA%20SMAR%20DO%20T%C5%81OCZK%C3%93W%20CYLINDERK%C3%93W%20HAMULCOWYCH&bmatch=baseline-var-cl-n-dict-sort-sqm-aut-1-3-0313&order=p
-
czy tylko mi sie wydaje,ze autor pyta o smar w miejscu przekladni recznego, czyli z tylu zacisku ?
tam mozna dac ŁT43 (ze wzgledu na mozliwe temperatury, bo na zimno to i grafitowy moglby byc), nie musi byc nic specjalnego, bo najwazniejsza funkcja to odizolowanie od wilgoci
-
Z tyłu cokolwiek będzie dobre. Pod gumę od tłoczka jest smar do tłoczków -> https://allegro.pl/listing?string=PASTA%20SMAR%20DO%20T%C5%81OCZK%C3%93W%20CYLINDERK%C3%93W%20HAMULCOWYCH&bmatch=baseline-var-cl-n-dict-sort-sqm-aut-1-3-0313
-
Ja polecam ten do każdych zacisków: https://allegro.pl/oferta/ate-smar-pasta-do-cylinderkow-tloczkow-hamulcowych-5088748635
-
dzięki za pomoc, tak jak KGB pisze chodzi o to miejsce gdzie jest przekładnia/cięgło ręcznego