FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: altowiolista w Lipiec 09, 2019, 20:07:00 pm
-
Przygotowuję Gli + do przeglądu, miałem dzisiaj pojechać, ale się nie dogadałem z gaśnięciem na wolnych obrotach, dopiero reset pomógł. Na razie jest ok, tylko znalazłem info, że rozwiązaniem bywa zaślepienie odpowietrzenia/odmy.
Czy zaślepiacie na wyjściu z pokrywy zaworowej, czy też pozostawiacie połączenie silnika z obudową filtra, a niedrożne jest tylko wejście do wtryskiwacza?
-
bosch czasami lapie takie fazy i trzeba go potraktowac resetem,
to nie ma zwiazku z chwytem powietrza pod przepustnica,
ale zaslepienie tego krocca pomaga przy ustawianiu gazu, mozna zastosowac wiekszy mikser i ustawic na nim wolne obroty,
zaslepiasz normalnie, czyli stosujesz zaslepke na kroccu pod przepustnica i druga zaslepke na obudowie filtra
-
Aaaa czyli to w przypadku gazu... Ja nie mam gazu, ale reset pomógł, chociaż samochód mnie podłamał początkowo... To w tej sytuacji nie kombinuje z odpowietrzeniem, thx :)
Uczę się Ciebie o Bosche...
-
BT zrobione, silnik przez 15 km też nie zgasł :d