FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Wątek zaczęty przez: banned w Lipiec 16, 2019, 22:33:23 pm
-
jw. potrzebuję nr katalogowy CPWK do 1.4 Poldrovera, konkretnie do Poldrovera Plusa.
Przepraszam że pytam, ale potrzebuję jeździć, a nie dzie tego zdemontować bez demontażu kolektora ssącego, żeby przeczytać co tam napisane.
-
Nr. Rovera ADU 7340,po wbiciu w google powinieneś już sovie poradzić ze znalezieniem numerów,wspołczesnych zamienników
-
Kolektora nie trzeba ściągać aby wyjąć czujnik. Wystarczy odkręcić jeden wspornik i jest sporo miejsca.
-
Mechanikiem nie jestem,ale według mnie dojście do czujnika jest bardzo dobre,dla ułatwienia życia polecam wyciągnąć pochłaniacz par paliwa i wtedy pójdzie wymiana gładko.
-
Mechanikiem nie jestem,ale według mnie dojście do czujnika jest bardzo dobre,dla ułatwienia życia polecam wyciągnąć pochłaniacz par paliwa i wtedy pójdzie wymiana gładko.
Niby jak? Owszem, ręką podejdziesz, ale żadnym kluczem ani śrubokrętem nie ma jak obrócić.
Być może się da, po odkręceniu łapy kolektora dolotowego, tylko że jak odkręcałem górną śrubę, to oczywiście musiała się odczepić nasadka i poleciała sobie gdzieś, ale z auta na ziemię nie wypadła
-
Pewnie wpadła między blok a łapę silnika. Też wyjmowałem kilka razy z tego miejsca...
-
No nie przesadzajcie. W polonezie dojście do cpwk jest fantastyczne. Nieraz na torze czy stacji wymieniałem nie demontując nic dodatkowo poza samym czujnikiem. Dojście od góry eleganckie
-
Potwierdzam. Dojście jest spoko. Nie to co w Mercedesie A klasie do rozrusznika :)
-
Wpadła ci nasadka pewnie w łape silnika,wymiana cpwk dla mnie to 10 minut pod blokiem :-) o ile sie nie zapiekł w gnieździe. Pogłówkuj troche i zobaczysz ze to nie jest trudne.
-
I o ile śrubka nie jest zapieczona ;p Ja mając goły słupek na stole miałem problemy żeby ją odkręcić :]
-
No nie przesadzajcie. W polonezie dojście do cpwk jest fantastyczne. Nieraz na torze czy stacji wymieniałem nie demontując nic dodatkowo poza samym czujnikiem. Dojście od góry eleganckie
Z której strony?
Odczepiłem filtr oparów paliwa i gruszkę podciśnienia, ręce mogę wsadzić, ale żednym kluczem ani śrubokrętem z nasadką nie idzie podejść do śrubki. Z jednej strony przekadza ta rura chłodzenia, z drugiej łapa kolektora.