FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Macfly w Listopad 09, 2019, 00:36:29 am
-
Witam chłopaki ostatnio udało mi się zakupić dość ładną przekładnie ZF do mojego ATU . Na JKC miałem minimalny luzz i przy wyższych prędkościach auto było zbyt nerwowe i mnie to denerwowało . ZF chodzi podobno trochę ciężej więc się szarpnąłem w sam raz robota na zimowe wieczory w garażu bo sezon i tak się już kończy . Pytanie teraz zakupiłem gołą przekładnie tylko z śrubami które są użyte do wkręcenia przewodów hydraulicznych w przekładni czy podmiana będzie polegać tylko na odkręć starą przykręć nową czy po drodze mogę się spotkać z jakimiś schodami że coś będzie nie pasować ?
-
Obstawiam inna osłona w grodzi i inny drążek z krzyżakami do kolumny kierownicy.
-
To żeś mnie zmartwił muszę wygrzebać przekładnie JKC Którą mam luzzem i muszę ją jednak porównać .
-
Obstawiam inna osłona w grodzi i inny drążek z krzyżakami do kolumny kierownicy.
To na pewno. I chyba inne średnice końcówek przewodów przy przekładni, ale tego nie jestem pewien.
-
Przewody powinny pasować. Nie przypominam sobie aby były inne średnicę.
-
Przewody takei same.
-
Sprzedawałem jakiś czas temu nowe przekładnie ZF i JKC. Poza gumą ściany grodziowej nikt nigdy nie informował o problemach związanych ze zmianą pomiędzy jedną a drugą. Jak porównywałem wielokliny, nie zauważyłem różnicy. Przekładnia JKC ma mniejsze gabaryty, ale za to dłuższy wałek. Względne położenie wieloklinów wałka wejściowego z wyjściowym w obydwu przekładniach wygląda na zbliżone. U siebie mam zamontowaną ZF z gumą dedykowaną w grodzi, natomiast reszta - czyli przewody czy łącznik kierowniczy są od JKC i pasują.
-
Sprzedawałem jakiś czas temu nowe przekładnie ZF i JKC. Poza gumą ściany grodziowej nikt nigdy nie informował o problemach związanych ze zmianą pomiędzy jedną a drugą. Jak porównywałem wielokliny, nie zauważyłem różnicy. Przekładnia JKC ma mniejsze gabaryty, ale za to dłuższy wałek. Względne położenie wieloklinów wałka wejściowego z wyjściowym w obydwu przekładniach wygląda na zbliżone. U siebie mam zamontowaną ZF z gumą dedykowaną w grodzi, natomiast reszta - czyli przewody czy łącznik kierowniczy są od JKC i pasują.
Sam też nie spotkałem się z informacją, że wałki dla JKC/ZF miałyby się różnić
https://web.archive.org/web/20150117114316/http://polonez16gle.republika.pl/
-
ZF z gumą dedykowaną w grodz
No gumy niestety nie mam czyli będzie znowu rzeźba ehh ...
-
ZF z gumą dedykowaną w grodz
No gumy niestety nie mam czyli będzie znowu rzeźba ehh ...
Nie szkoda czasu?
https://allegro.pl/oferta/oslona-kolumny-kierownicy-wspomaganie-polonez-8587505956 (https://allegro.pl/oferta/oslona-kolumny-kierownicy-wspomaganie-polonez-8587505956)
-
Witam, podpytam może ktoś z was montował do przejściówki wspomaganie, jeżeli tak to czy przedłużał wałek z krzyżakami , w moim F125p montowałem i musiałem przedłużyć jakieś 2 cm. w przejściówce po zamontowaniu kolumny brakuje 5mm. żeby włożyć śrubę w zatoczenie wałka w przekładni kierowniczej, przy opuszczonej kolumnie maksymalnie w dół .
-
Musiałem przedłużyć wałek.
-
Witam, podpytam może ktoś z was montował do przejściówki wspomaganie, jeżeli tak to czy przedłużał wałek z krzyżakami , w moim F125p montowałem i musiałem przedłużyć jakieś 2 cm. w przejściówce po zamontowaniu kolumny brakuje 5mm. żeby włożyć śrubę w zatoczenie wałka w przekładni kierowniczej, przy opuszczonej kolumnie maksymalnie w dół .
Przedłużyć, ale wałek bez wspomagania na potrzeby montażu wspomagania..
-
Witam, podpytam może ktoś z was montował do przejściówki wspomaganie, jeżeli tak to czy przedłużał wałek z krzyżakami , w moim F125p montowałem i musiałem przedłużyć jakieś 2 cm. w przejściówce po zamontowaniu kolumny brakuje 5mm. żeby włożyć śrubę w zatoczenie wałka w przekładni kierowniczej, przy opuszczonej kolumnie maksymalnie w dół .
Przedłużyć, ale wałek bez wspomagania na potrzeby montażu wspomagania..
nie, wałek od + ze wspomaganiem jest za krótki .
-
Ja rozpilowalem mocowania kolumny i wszystko się spielo ale drugi wałek przedłużyłem o 2 cm będę montowal w wolnej chwili