FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: Olek#1979 w Lipiec 14, 2020, 09:07:45 am
-
Jak w tytule mam problem z gsi pod czas jazdy stracił moc po pomiarze kompresji wyszło mu 9,9,6,6 płyn w normie olej czysty dołu silnika nie słychać. Na ciepłym pali w miarę dobrze jak ostygnie bez gazu ciężko to odpalić. Przebieg delikatnie ponad 100 tyś bez gazu . Czy może być to uszczelka pod głowicą dodam że próba olejowa nie zmieniła cisnienia na dwóch ostatnich garach . Dziękuję i pozdrawiam .
-
Możliwe że ogoliło wałek rozrządu.
-
Jest szansa kupić nowy wałek??
-
wałek nie problem. Problem ze szklankami.
Mogła się jeszcze przebić uszczelka między 3 a 4.
-
Mogła się jeszcze przebić uszczelka między 3 a 4.
Mogła aczkolwiek jak raz miałem taki przypadek to kompresja wynosiła blisko zero.
-
To zależy ile się wypaliła, jak tylko ze 2 mm to ciśnienie może się pokazać, ale jak ze 2 cm to już może być za mało do pokazania się. Trzeba wykręcić obie świece, jakaś sprężarka, lub odkurzacz i dmuchamy w jeden otwór, drugi przytykamy palcem i może uda się coś wyczuć wydmuchu. Popychacze hydrauliczne pasują od jakiegoś innego auta tylko trzeba wymienić jakiś koszyczek. I na allegro są dostępne.
-
zamontuj to się dowiesz za 7 tyś km że się wytarły. Założyłem i po chwili robiłem kapitalkę
-
Nie wiem nie znam się na ohv ale dziś nim jechałem i do 2 tyś ma takiego muła później wkreca się normalnie i jak chodzi na wolnych obrotach to słychać takie strzelanie wydech .
-
Nie wiem nie znam się na ohv ale dziś nim jechałem i do 2 tyś ma takiego muła później wkreca się normalnie i jak chodzi na wolnych obrotach to słychać takie strzelanie wydech .
Człowieku, do 2 tys. się w ogóle trzypodporowym silnikiem nie jeździ bo zaraz wywali panewki do miski olejowej!!!
-
Dokładnie, to nie diesel. Szybko zajedziesz silnik jeżdżąc w ten sposób. "Muł" do 2 tysięcy jest normalny w tym silniku...
Komprecha słaba na tych dwóch cylindrach... a jak wyglądają świece?
-
Na tych dwóch ostatnich są delikatnie podlane .
-
zwalaj głowice -bez tego i tak nic nie stwierdzisz
-
Już jedzi wymieniona uszczelka pod głowicą.
-
3 i 4 cylinder typowy objaw padniętej uszczelki- dobrze że się skończyło tylko na tym.
-
Najlepsze jest to że była robiona z 2 lata temu a dużo km nie zrobił od tamtej pory .
-
A głowica była planowana przed wymianą? Morpaka montowaliście?
-
To już poprzedni właściciel robił tak morpaka uszczelka siedziała.
-
To może zrobił jak większość, olewając planowanie głowicy "bo nie trzeba" i wypluło.
-
To teraz po 5000km ją dokręć. Da się odkręcic kol ssący i odsunąć go na bok bez rozpinania wszystkiego.
-
Dobra to tak się zrobi =)
-
najpierw to wyczyść dokładnie gwinty i wydmuchaj otwory od śrub głowicy. wszystkie musza się wkręcać lekko.