FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: xmaniekx w Sierpień 20, 2020, 03:19:04 am
-
Cześć,
W związku z trudnością z upchnięciem koreańskiego nawiewu w moim plusie (ze względu na klatkę i elektroniczny pedał gazu) zakupiłem owianą złą sławą instalacje nagrzewania z trucka na calsonicu.
Czy ktoś z obecnych na forum jest w stanie poratować schematem tego urządzenia? Ewentualnie wyprowadzeniami na poszczególnych pinach panelu sterowania, włącznika nawiewu zamkniętego i jego silniczka oraz rezystora dmuchawy.
Przeglądając forum trafiłem na kilka wątków dotyczących montażu calsonica do minusa, ale jeszcze nie widziałem, żeby ktoś pchał to w miejsce koreańca.
-
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=50949.0
Nie wiem, na ile Ci to pomoże, ja z Calsonica zmieniałem na "koreańca" i w tym temacie pisałem.Trochę odwrotne działanie, ale może coś Ci rozjaśni ;p
-
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=50949.0
Nie wiem, na ile Ci to pomoże, ja z Calsonica zmieniałem na "koreańca" i w tym temacie pisałem.Trochę odwrotne działanie, ale może coś Ci rozjaśni ;p
Dzięki za podpowiedź, czytałem Twój temat. W drugą stronę jest trochę gorzej, bo calsonic ma więcej kabelków. Sterowanie obiegiem wewnętrznym i różnice w podłączeniu rezystora dmuchawy. Niestety nikt ze znajomych nie ma calsonica na pokładzie żeby nawet kolorami porównać i sprawdzić przejścia.
-
Jeśli dobrze pamiętam to kolory przewodów są takie same jak w nagrzewnicy koreańskiej. Pozostaje tylko kwestia kolejności w rezystorze.
-
Jeśli dobrze pamiętam to kolory przewodów są takie same jak w nagrzewnicy koreańskiej. Pozostaje tylko kwestia kolejności w rezystorze.
Tak, ale w żaden sposób to nie rozwiązuje sprawy sterowania silniczkiem obiegu wewnętrznego :( Mam komplet bez wtyczek a tym bardziej bez kolorów kabli, może ktoś ma na sprzedaż?
-
Gomulsky pisał o kabelkach rezystora-również kojarzę, że były w identycznej ilości i kolorach ;)
Co do silnika wewnętrznego obiegu-fakt, jest oddzielnie i przydałby się fabryczny przycisk do jego sterowania.Przewodów wtyczka na pewno za wiele nie ma, później pogrzebię w starych zdjęciach i częściach, może coś znajdę.