FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Franz Maurer w Październik 16, 2021, 20:38:25 pm
-
Cześć mam mały problem z łącznikiem stabilizatora w Polonezie. Mianowicie po wymianie gum stabilizatora i górnych gum w łączniku (dolnych nie wymieniłem bo miałem problem z wyjęciem łącznika :/ ) prawy łącznik oparł się o wahacz. Gdzie może tkwić problem? Żeby przykręcić stabilizator do swoich mocowań musiałem trochę go nagiąć tj. w stronę silnika. Dodam, że robiłem to na podniesionym przodzie. Pozdrawiam
-
Odkręć wszystko i złóż jeszcze raz. Zawieszenie się skręca finalnie jak auto stoi na kołach.
-
I koniecznie obciążone.
-
stabilizatora nie trzeba dokrecac na obciazonym aucie, bo zadne jego polaczenie nie jest wulkanizowane,
aczkolwiek tutaj wyglada na przesuniety stabilizator, wiec poluzowanie mocowan do pasa przedniego moze sprawic, ze stab sam sie przesunie i prawidlowo ustawi,
a na pewno bedzie duzo latwiej go przesunac
-
stabilizatora nie trzeba dokrecac na obciazonym aucie, bo zadne jego polaczenie nie jest wulkanizowane,
A co z gumami w drążkach reakcyjnych?
-
stabilizatora nie trzeba dokrecac na obciazonym aucie, bo zadne jego polaczenie nie jest wulkanizowane,
A co z gumami w drążkach reakcyjnych?
z przednimi nic, a o przodzie mowa,
z tylu drazki reakcyjne oczywiscie dokrecamy na obciazonym zawieszeniu, bo sa tulejki zawulkanizowane