FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Franz Maurer w Październik 16, 2021, 20:38:25 pm

Tytuł: Drążek i łączniki stabilizatora problem
Wiadomość wysłana przez: Franz Maurer w Październik 16, 2021, 20:38:25 pm
Cześć mam mały problem z łącznikiem stabilizatora w Polonezie. Mianowicie po wymianie gum stabilizatora i górnych gum w łączniku (dolnych nie wymieniłem bo miałem problem z wyjęciem łącznika :/ ) prawy łącznik oparł się o wahacz. Gdzie może tkwić problem? Żeby przykręcić stabilizator do swoich mocowań musiałem trochę go nagiąć tj. w stronę silnika. Dodam, że robiłem to na podniesionym przodzie. Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Drążek i łączniki stabilizatora problem
Wiadomość wysłana przez: Ukash w Październik 26, 2021, 22:18:38 pm
Odkręć wszystko i złóż jeszcze raz. Zawieszenie się skręca finalnie jak auto stoi na kołach.
Tytuł: Odp: Drążek i łączniki stabilizatora problem
Wiadomość wysłana przez: OLO w Październik 27, 2021, 09:35:11 am
I koniecznie obciążone.
Tytuł: Odp: Drążek i łączniki stabilizatora problem
Wiadomość wysłana przez: KGB w Październik 27, 2021, 17:19:09 pm
stabilizatora nie trzeba dokrecac na obciazonym aucie, bo zadne jego polaczenie nie jest wulkanizowane,
aczkolwiek tutaj wyglada na przesuniety stabilizator, wiec poluzowanie mocowan do pasa przedniego moze sprawic, ze stab sam sie przesunie i prawidlowo ustawi,
a na pewno bedzie duzo latwiej go przesunac
Tytuł: Odp: Drążek i łączniki stabilizatora problem
Wiadomość wysłana przez: OLO w Październik 28, 2021, 08:18:49 am
stabilizatora nie trzeba dokrecac na obciazonym aucie, bo zadne jego polaczenie nie jest wulkanizowane,
A co z gumami w drążkach reakcyjnych?
Tytuł: Odp: Drążek i łączniki stabilizatora problem
Wiadomość wysłana przez: KGB w Październik 28, 2021, 20:14:33 pm
stabilizatora nie trzeba dokrecac na obciazonym aucie, bo zadne jego polaczenie nie jest wulkanizowane,
A co z gumami w drążkach reakcyjnych?
z przednimi nic, a o przodzie mowa,
 z tylu drazki reakcyjne oczywiscie dokrecamy na obciazonym zawieszeniu, bo sa tulejki zawulkanizowane