FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => CAŁA POLSKA => Wątek zaczęty przez: Marfi w Styczeń 27, 2022, 09:38:05 am
-
Witam mam problem z polonezem caro plus na wtrysku boscha, mianowicie podczas jazdy na luzie np. dojeżdżania do skrzyżowania zaczyna zapalać się kontrolka ciśnienia oleju i silnik gaśnie. Obroty schodzą do 500 i niżej to samo dzieje się gdy się go rozgrzanego postawi na podwórku z odpalonym silnikiem, silnik zaraz zgaśnie, na gazie może stać i obroty utrzymuje i nie spadają poniżej 1000 co to może być? <mysli>
Podsumowując silnik gaśnie gdy się rozgrzeje ale tylko na benzynie na gazie pracuje ok gaśnie również podczas dojeżdżania do skrzyżowania z wciśniętym sprzęgłem.
pomocy poloneza mam od kilku dni i nie koniecznie zdążyłem go technicznie poznać. :(
-
Czyli problem tylko na benzynie? Śmierdzi paliwem z wydechu? Ma problem z zapaleniem na ciepłym? Odepnij dwupinową wtyczkę przy termostacie jak się rozgrzeje, może czujnik temperatury do kompa padł. Gaz drugiej generacji czy na śrubie?
-
odlacz akumulator na 10min,
podlacz go i sprawdz,czy problem wciaz wystepuje
-
Czyli problem tylko na benzynie? Śmierdzi paliwem z wydechu? Ma problem z zapaleniem na ciepłym? Odepnij dwupinową wtyczkę przy termostacie jak się rozgrzeje, może czujnik temperatury do kompa padł. Gaz drugiej generacji czy na śrubie?
co znaczy drugiej generecji a co znaczy na śrube jakbyś mógł wyjaśnić po czym poznać jaka to generacja jest to moje pierwsze auto z lpg
na ciepłym zazwyczaj pali od strzała ale czasem ma fikoła że musi pokręcić z 15sek.
jeśli ci to może pomoże określić generacje instalacji lpg to mam od niej przełącznik Stag 2
-
co znaczy drugiej generecji a co znaczy na śrube
Charakterystykę instalacji lpg znajdziesz w wielu miejscach, ale generalnie jeśli na wężu z parownika do miksera masz pokrętło, to jest to Igen.
Z kolei jeżeli jest tam silnik krokowy/aktuator - wówczas teoretycznie II gen. (bo nie wiadomo, czy to działa / czy nie jest zablokowane).
A jak masz wtryskiwacze to już sekwencja.
-
W Polsce też jest twór 1,5 generacji, powstały w celu zrobienia z diagnosty idioty, czyli stag 2L. Krokowiec ze śrubą, udaje, że coś reguluje, a cała regulacja tak naprawdę idzie przez śrubę, przy czym krokowiec jest zero-jedynkowy (więc bez sensu), więc najczęściej gazownicy go blokują w pełnym przelocie wykręcając trzpień.
-
Czyli problem tylko na benzynie? Śmierdzi paliwem z wydechu? Ma problem z zapaleniem na ciepłym? Odepnij dwupinową wtyczkę przy termostacie jak się rozgrzeje, może czujnik temperatury do kompa padł. Gaz drugiej generacji czy na śrubie?
Coś takiego mam pod maska więc chyba na śrubę https://drive.google.com/file/d/1HTO39cZWe2fWSNf1ZN3pmf01u4x8781a/view?usp=drivesdk
-
Śruba, najlepsze rozwiązanie jeśli chodzi o LPG
Mam coś takiego u siebie i fajna sprawa,jak jestem po wypłacie to regulacja opór w prawo i latam jak lord na bogato a końcem miesiąca sobie przykręcam i roverek przechodzi w tryb ekonomiczny <spoko>
-
A jak się zakręci całkiem, to jeździsz za darmo ;>
-
tematy pomylil, chcial to pewnie w humorze napisac
-
odlacz akumulator na 10min,
podlacz go i sprawdz,czy problem wciaz wystepuje
Nic nie dalo