FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Wątek zaczęty przez: OLO w Maj 13, 2022, 10:30:56 am
-
Panowie
Zreanimowałem swój pomysł sprecyzowania dat wprowadzenia drobnych zmian w Poldkach. W formularzach Google zrobiłem dość przyjane i intuicyjne ankiety ze zdjeciami. Jest to do wypełnienia w kilka minut z telefonu, ze sprawdzeniem przy samochodzie wszystkich detali.
Przy okazji jest to mały konkurs wiedzy, a mniej doświadczeni czegoś się dowiedzą.
Ankieta szerokie caro 93-97:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfxkUPVRYGUFZrhQ7X45RQO4FM66VWEYntg6vSUGLe6Yv-gRQ/viewform?usp=sf_link
Ankieta Plus 97-01
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe6nNUBCfK1HsJjpGVbB19JuKOlTKEGgmxBZ8KV0f9p_IFtvA/viewform?usp=sf_link
Jednocześnie proszę o uwagi dotyczące działania, terści merytorycznej czy propozycji pytań. Bo o ile minus jest ogarnięty, to w plusach nie znam wszyustkich detali
Przyznam że po publikacji na FB spodziewałem się wiekszego odzewu a tu raptem 11 osób :/
-
Wypełniłbym, ale nie mam dostępu do starego silnika, który siedział w moim fabrycznie.
-
Dosyć szczegółowa ankieta. Co do mojego plusa, to spokojnie mógłbym ją wypełnić, bo jest prawie w oryginale, silnik chwilowo zmieniony, ale stary stoi, a zresztą, wszystkie dane mam i nawet chyba papiery od pierwszego właściciela, typu faktura zakupu, mam. Ale caro, które miałem, to już dane typu szyby, czy nr. silnika nie dam rady, bo nic z tego nie zostało. A tak, co do wyposażenia, to wszystko bym wypisał, co było.
-
Poszło, wypełniłem dla 2 pluszaków. Pole nr. silnika jest nieobowiązkowe, myślę że nic się nie stanie jak zostawicie puste, ja w jednym nie podałem bo w roverze jest ciężko dojrzeć. Po tylu latach czasem ciężko ustalić co było fabrycznie, ja miałem problem z chłodnicą, podałem aluminium w 1.4 ale mam wątpliwości czy z fabryki nie wyszła miedź, końcowy wypust '98 na nowych klamkach. Już mu raz wymieniałem poprzednia też była alu, ale ostała się naklejka z datą produkcji 2001, czyli wcześniej ktoś też już wymienił.
-
Ja spotkałem na złomie dwa plusy Bosche i oba miały miedziane chłodnice z jednym wentylatorem "długim" więc różnie mogło być w fabryce cudów.
-
Wypełniłbym, ale nie mam dostępu do starego silnika, który siedział w moim fabrycznie.
Nie szkodzi. Nr silnika nie jest aż tak charakteryzujący. Podobnie kod z szyb. Pomaga.
-
Nie szkodzi. Nr silnika nie jest aż tak charakteryzujący. Podobnie kod z szyb. Pomaga.
No to rzucę na to okiem na spokojnie, bo miałem w sumie 2 poldki z roverem (caro) z 95 roku. Mam papier typu umowa k-s, więc Vin będzie, no i plus minus wiem, co tam było z wyposażenia. Plusa też wpiszę.
-
Szkoda że ankieta nie dotyczy też wąskich Caro, chętnie bym wypełnił.
-
Wypełniłem ankietę <ok> I takie małe pytanko.. :] Kiedy weszły malowane na czarno pokrywy zaworowe w ohvce? W moim ATU+ '(98 GSI, pierwsza rejestracja 24.06.1998) fabrycznie była srebrna. Z tego co mówiły daty na wewnętrznej stronie boczków i metki na instalacji elektrycznej, wychodziło by na to, że złożono ją chyba jakoś w maju/ czerwcu '98.
-
Były w 1997 i na początku 1998. A potem do końca produkcji już nielakierowane.
-
O! faktycznie o tym zapomniałem! Uzupełniam.
Sprawdźcie czy jak wejdziecie w ankietę jeszcze raz, to pamięta wasze odpowiedzi. Bo co i raz dodaje jakieś pytanie. Dzięki waszym sugestiom zresztą :)
-
Szkoda że ankieta nie dotyczy też wąskich Caro, chętnie bym wypełnił.
Będzie