FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: Michał_22 w Luty 08, 2024, 07:58:22 am
-
Witam. Zajmuje się ktoś regeneracja, bądź ma do sprzedania jakieś ciche? Bo moje klepią jak Diesel. Pozdrawiam.
-
Na tą chwilę nie. Trwają co prawda eksperymenty, ale jeszcze nic pewnego nie ma. Klepanie jak diesel to niestety uszkodzone łożysko, więc większy problem niż wytarte kostki.
-
Czyli szukać używek... Loteria. Jak eksperymenty się powiodą, to czekam na info.
-
Trzeba szukać ze 145tki. Materiały dużo lepsze i rzadko się zdarza żeby 145 głośno klepała. Większość 160 to diesel, m.in przez spadek jakości łożysk w czasie produkcji.
-
Prof. Chris za dawnych czasów jak miał MG to robił coś z młynkami. Z tego co pamiętam to wcisnęli mu nową bieżnię, ale nie pamiętam czy łożysko było wymienione. Jest to na jego filmikach - trzeba zobaczyć. Jakby co mogę podjechać i pogadać z nim jak jeszcze pamięta :)
-
Roztaczał korpus pod nieco większe łożysko. Temat to ogarnięcia pod warunkiem, że dobierzemy łożysko i znajdziemy doświadczonego ślusarza, który nie popsuje korpusu
-
Dotaczał tulejke, bo miał zmęczony życiem korpus i łożysko nie siedziało ciasno. Nie zmieniał łożyska.
-
To ten film?
https://www.youtube.com/watch?v=TurZpV2Jr3M
Pamiętam, jak kiedyś tu podlinkowałem albo ten, albo któryś inny. Ale ten czas leci.
-
Ta. To ten film. Popierdaczylo mi się z tym nowym łożyskiem.
-
Trzeba szukać ze 145tki. Materiały dużo lepsze i rzadko się zdarza żeby 145 głośno klepała. Większość 160 to diesel, m.in przez spadek jakości łożysk w czasie produkcji.
Samego łożyska nie zmieni? Kurde nie przyglądałem się temu zbytnio, a nie mam pod ręką, żeby sprawdzić.
-
Nie. Element, do którego przykręcasz kółko rozrządu to zarazem bieżnia wewnętrza łożyska. Trzebaby kombinować, tj wytoczyć ten element pod wymiar łożyska, które będzie w miarę pasować do korpusu VVC lub też roztoczyć pod inny wymiar. Rzeźba.