FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: WKLIW w Lipiec 18, 2005, 00:45:29 am

Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: WKLIW w Lipiec 18, 2005, 00:45:29 am
czy do caro mr93 (94r) da sie założyć nagrzewnice nowszego typu np od C+ lub trucka nowszego bo te orginalne to grzej? jak by chciały a nie mogły je?li sie da to od czego i co trzeba jeszcze wymienic/przerobić. Wiem że dziwnie to wygl?da pytanie o ogrzewanie w ?rodku lata ale będe to rozbierał na dniach więc przy okazji przygotowałbym sie do zimy :D
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: -Marcin- w Lipiec 18, 2005, 10:44:52 am
trzeba wspawac belke od plusa to co trzyma cala deska czy jak to sie nazywa.
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: chudy8604#1971 w Październik 26, 2009, 21:16:46 pm
A ja powrócę do tematu... ja też chciałem zamontować cały układ grzewczy od plusa w zwykłym caro. Ktoś już coś takiego robił??? i jaka jest największa przeszkoda??? chce się też pokusić o wymianę zwykłej nagrzewnicy na miedziano-aluminiową i dodatkowo o klime ( oczywiście nie wszystko na raz :P )
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: Maxiu w Październik 27, 2009, 14:15:29 pm
Belkę pod deską rozdzielczą musisz przemodelować, żeby się zmieściło wszystko. Instalacja elektryczna.
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Październik 27, 2009, 16:43:17 pm
Jak założysz od Trucka to nie musisz ruszać belki, ale i tak trzeba wywalić "daszek".
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: Van w Październik 27, 2009, 17:15:41 pm
truck spisuje się całkiem fajnie :) szyba szybko odparowuje :D i jest leosza regulacja (nie ma głupiego zaworka i dziwnych klapek)
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: chudy8604#1971 w Październik 27, 2009, 20:26:14 pm
Czyli trzeba szukać całej obudowy od trucka plusa i najważniejsze czym się różniły może ktoś ma zdjęcie takiej nagrzewnicy??? czego też można się spodziewać podczas montażu???
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: Maxiu w Październik 27, 2009, 21:00:44 pm
Panel sterowania jest inny i na pewno jak go wyciągniesz to stylu nie będzie wężyków od podciśnienia. Tak poznasz calsonica, który pasuje pod deskę caro.
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Październik 27, 2009, 21:13:20 pm
Owszem "ktoś ma fotkę"... ;)

(http://images6.fotosik.pl/558/cdf60f442939877bm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=cdf60f442939877b)

Tak to się mieści:
(http://images6.fotosik.pl/558/2d9234df477fb97bm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2d9234df477fb97b) (http://images8.fotosik.pl/117/48e89736028bd439m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=48e89736028bd439) (http://images8.fotosik.pl/117/a7ab2a1757ba49ddm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a7ab2a1757ba49dd) (http://images6.fotosik.pl/558/96aac2ad57ad59d6m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=96aac2ad57ad59d6)
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: Multec w Październik 27, 2009, 21:30:48 pm
Cytat: "Maxiu#1935"
Panel sterowania jest inny i na pewno jak go wyciągniesz to stylu nie będzie wężyków od podciśnienia. Tak poznasz calsonica, który pasuje pod deskę caro.

Rozpoznasz go po tym, że nie ma na nim przycisku do recyrkulacji.
Taką nagrzewnicę można również spotkać w wielu egzemplarzach Plusów z 2000 roku.
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: mateo#1939 w Październik 27, 2009, 22:02:57 pm
chudy8604, uderz do kolegi wojt@s#1932 on ma chyba na sprzedasz taki zestaw.
Tytuł: nagrzewnica z caro/atu plusa do zwykłego caro
Wiadomość wysłana przez: DF w Październik 27, 2009, 22:59:04 pm
No fajnie wygląda ta nagrzewnica z trucka.
Czy ciepłe/zimne steruje się tylko powietrzem ? Bez zaworu na płyn ?
Kaloryfer jest większy/bardziej wydajny niż w starszych ?
Wyjście przewodów wody/płynu są w tym samym miejscu czy trzeba psuć karoserię ?
Kto ma i po ile ?