FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Lupo w Styczeń 09, 2006, 23:13:40 pm
-
Nareszcie udalo sie uruchomic w moim samochodzie pompe paliwa.
Zaburczala dzis o godzinie 13stej naszego czasu co zwiastowalo rychly koniec...
Niestety nic bardziej mylnego bo zabawa z tym trwala do godz. 23 po czym pompa zostala odlaczona na nowo..
Co sie dzieje:
po podlaczeniu samochod na chwilke odpalil ale pracowal jak traktor.
Po zgaszeniu nie chcial zapalic ani na benie ani na gazie.
W trakcie gdy sprawdzalismy pompe (bylo odlaczone zasilanie paliwem) udalo sie go odpalic na gazie.
Pochodzil, potem montaz pompy, odpalenie i znowu wszystko zgaslo i ani na jednym ani na drugim...
Po obserwacji silnika okazalo sie ze przy podlaczonej pompie cieknie z niego benzyna (cos w stylu jakby wlewalo jej sie za duzo..).
Napewno nie jest to wina jakiegos przewodu - wszystko sprawdzone.
I teraz tak, by go odpalic, nie wolno podawac mu benzyny i trzeba odpalic na gazie - chodzi ladnie ze az milo patrzec..
Jak tylko sie wlaczy pompe (nawet przy uruchamianiu tylko na gazie) to silnik sie tak zalewa, ze dopoki nie przestygnie to z odpalenia nici...
Co sie moglo stac bo ani ja, ani ojciec, ani sprowadzony mechanik nie moglismy dojsc..
Mechanik obstawial elektryke od przelacznika gazu.
Macie jakies pomysly - HELP!!!!
(reszta wykonanych dzis czynnosci w zakladce "Co dzis zrobilem z moim autem?")
-
Moze wtryskiwacz nie jest odcinany i leci i gaz i beznyna wtedty jest za bogata mieszanka?
-
ja miałem taki problem ze moja pompa Bosch 1.1 bara nagle zaczęla podawać 3 bary i paliwo łało sie z wryskiwacza , auto bardzo cieżko wchodziło obroty, były problemy z odpaleniem, katalizator był koloru czerwonego i na wyzszych obrotach czarny dym z wydechu, dopiero na diagnostyce w ASO zmierzyli cisnienie na przewodach zaraz przed wtryskiwaczem i udało sie ustalić przyczyne tyc wsyztskich objawów. Swoja drog? ciekawi mnie dlaczego pracujaca dobrze przez 8lat pompa nagla zwiększyła swoje ci?nienie 3krotnie?
Pozdrawiam Adam
-
Regulator cisnienia padl?
-
regulator ci?nienia jest przed samym wtryskiwaczem, a pompa ma dawać ci?nienie 1.1bara, a w przewodzie paliwowym przed regulatorem było 2.7-2.9 bara, wymienilem pompe na nówke sztuke (330zł) i auto dalej ?miga. :D u kolegi Lupo moze byc podobnie........
-
Pompe paliwa mam zamontowana nowa gdyz pracuje nad wskrzeszeniem w poldku jazdy na benzynie, ktorej nie widzial juz ho ho..
Mozliwe ze dali mi pompe z niewlasciwym cisnieniem, stad pojade to przy okazji sprawdzic.
Poki co odcialem ja wogole, bo podczas pracy az przelewala paliwo..
A to grozi pozarkiem..