FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: poltec#762 w Styczeń 13, 2006, 22:22:19 pm
-
Witam!!!
Mam takie oto pytanko: ktos może wsadził jaki? inny przepływomierz do 2,0i.e, albo wie jaki można byłoby wsadzić, ewentalnie namiary gdzie, kto i jak.
Ewentalnie może ktos się zna na przepływomierzach, jakies wywody, itp. itd.
Pozdro
-
Podobno og golfa na LE/l pasuje tzreba tylk okable zamienic. Szczegółów nie znam
-
Potwierdzam pasuje od passata 1.8 na wielopunkcie. Kolega wsadził do niego przepływkę od Argnety i zamienił bodaj dwa ?rodkowe kable we wtyczce.
-
jaki maszstary przeplywomierz , ile pinow ? ew. jaka wiazke masz na ile pinow ? To jest l czy le ? bo sie roznia ja mam oba ale niestety ten od le sie wiesza :/
-
L ma 7 pinów a LE 5 te dwa dodatkowe w L sa właczone w obwód pompy paliwa jezeli silnik nie chodzi a klapa nie jest uchylona to odcina pompe paliwa. przepływomierze z L do LE i na odwrót NIE SA ZAMIENNE -maja inna rezystancje bebechów. Aha i ople kadety tez były na L i LE wiec od nich tez raczej podejdzie
-
oj czekaj panie , nie,mierzylem oporu wtryskiwaczy ale z tego co mowisz to nie podejda mi wtryski od Le do L ?
-
oj czekaj panie , nie,mierzylem oporu wtryskiwaczy ale z tego co mowisz to nie podejda mi wtryski od Le do L ?
Nie bo maja zupełnie inna rezystancje :roll:
-
Witam!!!
Poszukalem, w kadettach byly tylko LE i L3. A ja mam L, więc kadett odpada :(