Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Elektryka / Odp: Przewod plusowy akumulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lampart125p dnia Dzisiaj o 10:07:18 »
Panowie zastanawiam się nad zamontowaniem  przekaźnika do układu rozrusznika. Jak wyczytałem szczatkowe informację potrzeba przekaźnik 541 40a. Zgadza się? Jaki przekrój kabla wykonawczego? Czy 2.5mm2 starczy? Pomiedzy akumulatorem A przekaznikiem  i przekaznikiem a automatem rozrusznika?
2
Mechanika / Odp: Polonez GSI, filtr paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Dzisiaj o 08:30:52 »
To się niby powinno dać lekko odkręcać, bo filtr jest mocowany na gwincie i to są filtry które dokręca się małym momentem, jakiekolwiek mocniejsze dokręcenie wygina obudowę.

Ale przy takim uwaleniu pod autem będzie sporawy problem. W Roverze to jest w komorze silnika pod podszybiem, a jak odkręcałem kilkunastoletni to był z tym spory problem.
3
Mechanika / Odp: Polonez GSI, filtr paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Macfly dnia Dzisiaj o 02:33:46 »
Uciąć brzeszczotem złączyć gumowym przewodem a filtr wrzucić tak jak w Abimexie jest fabrycznie nad  podłużnicą i będzie święty spokój ;-) Najlepiej na opaski skręcany filtr odpadnie problem z rozkręcaniem tego .
4
Mechanika / Odp: Polonez GSI, filtr paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Buźka dnia Dzisiaj o 01:13:54 »
Tu nie chodzi o samo odkręcenie, tylko o to, że nakrętki są praktycznie "przyspawane" do rurek i przy próbie odkręcenia, ukręca się rurka. To niby tu nie wygląda aż tak źle, ale raczej tak się stanie. Rurki są pokryte jakimś takim zielonym czymś i tym bardziej robi się tam mały luz i nakrętki siedzą bardzo ciasno. To samo się dzieje z rurkami od hamulców. Ja to dawałem radę ruszyć dopiero w imadle, po wyjęciu rurki z auta, ale i to nie zawsze. No i druga sprawa, że w fabryce wszystko dowalali jak na 200 lat i końcówki są zapewne też troszkę zagniecione.
5
Mechanika / Odp: Polonez GSI, filtr paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mareks#1181 dnia Dzisiaj o 01:06:46 »
A może by było dobrze popsikać jakimś WD, olejem przez parę dni i powinno puścić.
6
Mechanika / Odp: Polonez GSI, filtr paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Dzisiaj o 00:51:26 »
3.5 bara.
7
Mechanika / Odp: Polonez GSI, filtr paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Buźka dnia Dzisiaj o 00:15:20 »
Tam jest 3 bary ciśnienia i w dodatku benzyna. Wężyk musi być odpowiedni, bo się rozwarstwi. Można tak zrobić, tylko kupić naprawdę mocny przewód, bo z paliwem niema żartów. A filtr przenieść koniecznie pod maskę, nie montować w tym miejscu!
To chyba jest ten przewód od zbiornika do filtra, nawet miedziany.
https://sklep.regmot.com.pl/przewod-paliwa-polonez-atu-plus-077647-wp-3-124-5,3,14344,13847
Pasowało by zastosować do tego odpowiednią złączkę z gwintem wewnętrznym z obu stron i wtedy połączyć ten z tym idącym do silnika. Wszystko idzie zrobić.
8
CAŁA POLSKA / Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Macfly dnia Dzisiaj o 00:03:21 »
Co nie wyszło, jak Atu+ ma same plusy

Takie plusy że ją przeminusowałem :D
9
Zawieszenie i układ kierowniczy / Odp: ODBOJE MOSTU
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Majonez dnia Wczoraj o 23:57:00 »
Posmaruj płynem do mycia naczyń ten dzyndzel, powinien wejść.
10
Mechanika / Odp: Polonez GSI, filtr paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piter dnia Wczoraj o 23:54:01 »
Ja taki niezbyt w temacie ale jakby poprostu uciał przed śrubami te przewody dopasował inny filtr i połączył to gumowymi paliwowymi i skrecił na opaski to by chyba zdało egzamin. No chyba że to druciarstwo to nie było tematu  <lol>
Strony: [1] 2 3 ... 10