Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
LPG / Odp: Wybór instalacji LPG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Grejfrut#1980 dnia Dzisiaj o 15:09:15 »
naprawiam C5ke i jędzie na mazury na montaż

jak nie sprzedam swojej szmaty ;) też tam zamontuję ;)
12
LPG / Odp: Wybór instalacji LPG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomasz#1969 dnia Dzisiaj o 14:53:51 »
Ja polecam KGB, jak tylko zrobią mi 3 fazy w garażu i uruchomię podnośnik to naprawiam C5ke i jędzie na mazury na montaż :)
13
AUTA SYMPATYKÓW KLUBU / Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomasz#1969 dnia Dzisiaj o 14:42:33 »
Gratuluję wyniku, jak sobie teraz tak czytałem ten wątek to byłbym skłonny uwierzyć w te predykcje bliżej 180-190KM ;)

Do czyszczenia wątku się nie przyznaje.
14
Szybkie pytanie / odpowiedź / Odp: Wibracje-Polonez 1.6 GSI 1998
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sunset dnia Dzisiaj o 13:53:34 »
A w Polostanie ktokolwiek potrafi wyważyć wał poza jednym doktorem z Pomorza?  ;>

Potwierdzam, warto do niego pojechać.


Akurat jestem z Kujawsko-Pomorskiego, więc na samo Pomorze mam blisko. Można prosić namiar na tego magika? Chętnie się udam na taką operację. I przede wszystkim serdeczne dzięki za sugestie i zaangażowanie w temat. Ktoś jeszcze wspominał o tym, jakoby przyczyną mógł być most. Szczerze wątpię. Bo akurat u mnie w Poldku most jest jakoś tak "nienaturalnie cichy", jak na to autko. Ponadto jest po wymianie oleju, więc tutaj byłbym raczej spokojny.
15
AUTA SYMPATYKÓW KLUBU / Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez święty dnia Dzisiaj o 13:31:49 »
Aktualizacja postu:

Ponieważ projekt EFI miał od samego początku jeździć na mojej elektronice, dlatego po zrobieniu wszystkiego od strony mechanicznej postanowiłem podejśc po raz 3 do sterownika, projekt powstał praktycznie od początku - całkiem inne podejście - płytka zaprojektowana w Cadzie, układy z ostatniego wypustu rodziny 65xx , większość w technologii SMD, praktycznie zero podstawek , mogących powodować brak kontaktu, zmiana architektury sterownika oraz więkoszość ukłądów wykonawczych z rodziny stosowanej w tzw automotive - stabilizator napięcia, końcówki mocy, itp. Wszystko w zakresie temperaturowym od -40 - +85 stopni.  DO tego projekt z rodzielonymi masami, zasilaniem itp. Jak od początku zakładałem procesor został nadal z rodziny 6502 - 65c816 tym razem puszczony z zegarem 10 Mhz co pozwala na szybsze i dokładniejsze obliczenia niz chociazby megasquirt 1 - który chodzi na 8 Mhz

Teraz kilka fotek:

Płytka gotowa w cadzie



oraz płytki zamówione w chinach:







oraz gotowy sterownik:



oraz kilka wersji zrobione do testów:




16
Szybkie pytanie / odpowiedź / Odp: Do czego jest ten króciec - przepustnica GSi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lisnes dnia Dzisiaj o 12:00:26 »
regulator rozszczelniony
17
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomekk dnia Dzisiaj o 11:41:56 »
18
CAŁA POLSKA / Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomekk dnia Dzisiaj o 11:41:14 »
Daniel co to za "pakiet chrom" na zbiorniku w Ogarze?
19
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KGB dnia Dzisiaj o 10:31:07 »
to do humoru sie nadaje :d
co za amatorszczyzna, dobra zmiana w pimocie  <lol2>
20
LPG / Odp: Wybór instalacji LPG
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KGB dnia Dzisiaj o 10:28:23 »
inaczej bym sie nie bral za montaz nowej instalacji
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10