Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
CAŁA POLSKA / Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez daniel22 dnia Listopad 19, 2018, 23:45:51 pm »
Mi się jednak zdawało, że forman ma jednak dłuższą budę i jest trochę cięższy  <mysli>

Te "nowsze" favorit są potwornie brzydkie, ale pierwsze, ze znaczkiem po prawej stronie na atrapie, brązową deską - całkiem przyjemny wizualnie wóz  :]
22
Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania / Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CieniaczRider dnia Listopad 19, 2018, 22:39:28 pm »
Ale i tak leci bardzo słabo na szybę.Tak słabego nawiewu w żadnym aucie nie trafiłem jeszcze.

Dobra, jak pomodzę to dam znać o efektach  <lol>
23
Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania / Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bocian_s#313 dnia Listopad 19, 2018, 22:35:09 pm »
Nie narzekaj. W plusie zamknięcia klapek nawiewów deski są przynajmniej szczelne. Zamykasz wszystkie i jest sama szyba. Chyba że klapka źle wyregulowana lub nieszczelna.

Pamiętaj że calsonic to następca starego nawiewu a tam nie dało się zamknąć nawiewu na szybę i wieczny problem z wysychającym błotem na ciepłej szybie zimą...
24
Szybkie pytanie / odpowiedź / Odp: pompa wspomagania GSI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jaca dnia Listopad 19, 2018, 22:06:27 pm »
bo w międzyczasie zakładałem chłodnice płynu wspomagania.
To akurat nie powinno mieć żadnego znaczenia bo chłodnica jest na powrocie oleju pomiędzy przekłądnią, a zbiorniczkiem wyrównawczym. Także nurkować pod maskę i sprawdzać ;)
Tu masz pompę JKC:


super. dziękuję bardzo

a tutaj ZF:

25
Szybkie pytanie / odpowiedź / Odp: pompa wspomagania GSI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sławek#1978 dnia Listopad 19, 2018, 21:56:31 pm »
bo w międzyczasie zakładałem chłodnice płynu wspomagania.
To akurat nie powinno mieć żadnego znaczenia bo chłodnica jest na powrocie oleju pomiędzy przekłądnią, a zbiorniczkiem wyrównawczym. Także nurkować pod maskę i sprawdzać ;)
Tu masz pompę JKC:


a tutaj ZF:
26
Szybkie pytanie / odpowiedź / Odp: pompa wspomagania GSI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jaca dnia Listopad 19, 2018, 21:49:57 pm »
Najlepiej, bo nie musisz wtedy zmieniać przewodu wysokiego ciśnienia. Ale poza tym są zamienne, sam akurat teraz mam pompę JKC przy przekładni ZF-a.

... mojego 125p historia jest długa ale w skrócie. włożyłem silnik z osprzętem GSI a przekładnia była ZF, którą zamieniłem na JKC i nadal wspomaganie chodzi bardzo ciężko więc następnym krokiem jest pompa. nie pamiętam jaka była historia z tymi przewodami bo w międzyczasie zakładałem chłodnice płynu wspomagania.
27
Szybkie pytanie / odpowiedź / Odp: pompa wspomagania GSI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sławek#1978 dnia Listopad 19, 2018, 21:39:38 pm »
Najlepiej, bo nie musisz wtedy zmieniać przewodu wysokiego ciśnienia. Ale poza tym są zamienne, sam akurat teraz mam pompę JKC przy przekładni ZF-a.
28
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mp79 dnia Listopad 19, 2018, 21:36:43 pm »
Co komu po tabliczce ze zwykłego borewicza, w dodatku po wymianie nadwozia... Kilka pierdółek do odzyskania (być może również maska i klapa), a reszta na śmietnik. Poza tym, nic nie wskazuje na to, że dotychczasowy właściciel dostał za niego od autora jakiekolwiek pieniądze, ale i tak miał szczęście, że trafił na wariata, który sam się nawinął, by go zabrać, spodziewając się coś jeszcze z niego zrobić.
Ja lubię babrać się w zapuszczonych złomach, ale - z ręką na sercu - tego za darmo bym nie wziął, no chyba że z darmową dostawą we wskazane miejsce, chociaż właściwie nawet za dopłatą nie chciałbym takiego czegoś u siebie oglądać. Polonez w takim stanie zawsze będzie bezwartościowy; to nie jest jakieś krótkoseryjne maserati czy ferrari, jakimi brandzlują się zagraniczni spekulanci, cierpiący na chroniczny nadmiar gotówki, lecz zwykły polonez. Kto ma kasę, zawsze znajdzie dla siebie przynajmniej jeżdżącego.
Fajnie, że powstał jakiś dokument o tym poldku; dobra ciekawostka, a nie każdemu by się chciało coś takiego kręcić. Zwłaszcza po ochłonięciu i nacieszeniu się, kiedy przyszła już refleksja "ku*wa, na ch*j ja to w ogóle wziąłem".
A ja coraz mocniej zastanawiam się, co kryje się w starych garażach, przy socrealistycznych blokach w centrum mojej mieściny - a niektóre też wyglądają na nieotwierane od dekad, też ze starymi drewnianymi drzwiami, pamiętającymi jeszcze wczesnego Gomułkę...
29
Szybkie pytanie / odpowiedź / Odp: Linka sprzęgła - Atu Plus GSI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bastek772 dnia Listopad 19, 2018, 21:36:20 pm »
metalowe końcówki linki i teflonowy koszyczek na jej początku przy pedałach
Do tego powlekana linka i uszczelka od strony gwintowanej .

Czyli mam oryginał, dzięki.
30
AUTA SYMPATYKÓW KLUBU / Odp: Caro 96" 1.6 OHV Turbo by Sławek#1978 & Dziku, ex Matucha
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sławek#1978 dnia Listopad 19, 2018, 21:35:02 pm »
Dziękować Tomek ;)

Ile planujecie dmuchać docelowo?
>1 bar :] ale to nie w tym silniku. Tutaj 0,6 bara i koniec, wyżej daje o sobie znać ordynarne spalanie stukowe.
Silnik wytrzyma na dłuższą metę 0,6-0,8 bara?
Dr V_spec na wykłądach mowił że 0,6 bara ten silnik przyjmuje bez marudzenia, sam na nim zrobił chyba 60k km, my nas nie liczymy raczej na przesadną trwałość bo jednak powiedzmy sobie szczerze, nie po to podwoiliśmy sobie moc żeby się tym nie bawić :D
Zresztą ten silnik przez awarie termostatu ma już pierwsze objawy HGF-a, ale biorąc pod uwagę sposób użytkowania tego silnika przeze mnie to i tak dziw bierze że pojawiła się ona dopiero przy przebiegu 170k km i dowaleniu 0,8 bara bez odprężania. Ale skubaniec daje radę, na razie ani płynu nie goni tylko trochę układ chłodzenia się pompuje. Tak czy siak co do tego silnika nie miałem i nie mam poważniejszych planów, swoje już odrobił ;) Na warsztacie czeka drugi pacjent z którym chcemy się pobawić trochę na poważniej i bardziej bezkompromisowo.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10