Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
CAŁA POLSKA / Odp: Biała lista producentów części
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tales dnia Czerwiec 16, 2019, 21:01:51 pm »
Trzeba by przeczytac w regulaminie lub unijnej dyrektywie co ona mówi o badaniu zbiorników obecnie. Swoją drogą to ciekawe jak sprawę homologacji załatwiają takie firmy jak np ta do której zbiornika podałem link.
92
CAŁA POLSKA / Odp: Biała lista producentów części
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gomulsky dnia Czerwiec 16, 2019, 20:16:00 pm »
W sumie to mogło być przyczyną dla których ten bak był do końca stalowy.
Wydaje mi się, że bak z tworzywa powinien być mniej podatny na wycieki w razie kolizji niż bak stalowy. To nie może być jakieś tam przypadkowe tworzywo sztuczne tylko spełniające dość wysokie wymagania. Śmiem twierdzić, że cała heca leżała w tradycyjnym betonie zasiadającym w zarządzie FSO, taki bak byłby ze 2 albo i 3 razy droższy niż bak stalowy - pomijając fakt ceny surowca potrzebnego do produkcji dochodziłyby koszty homologacji i nowych maszyn. Moim zdaniem zarząd FSO chciał za wszelką cenę zachować kompatybilność możliwie dużej ilości części z wersjami starszymi, co koniec końców wyszło im bokiem i znacząco ograniczyło rozwój Poloneza.
93
CAŁA POLSKA / Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez diodalodz dnia Czerwiec 16, 2019, 19:56:26 pm »
sam się oglądam ;)
94
CAŁA POLSKA / Odp: Biała lista producentów części
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lukasz190 dnia Czerwiec 16, 2019, 19:55:09 pm »
Omega B kombi, bak za tylną osią, a jest z tworzywa, wiec to chyba nie ma związku z tym dlaczego w PN cały czas klepali baki z metalu.
95
CAŁA POLSKA / Odp: Biała lista producentów części
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Czerwiec 16, 2019, 19:46:02 pm »
Załatw sprawę homologacji takiego baku i zyskasz dozgonny respekt wśród większości posiadaczy polonezów :)

W sumie to mogło być przyczyną dla których ten bak był do końca stalowy.
Auta z bakami z tworzywa mają je umieszczone między osiami. W Polonezie jest on, wiadomo gdzie. W crash testach stwierdzono rzecz następującą, że jak auto oberwie mocno w tył to bak się wygina ale nie ma wycieku paliwa.
Bak z tworzywa zapewne by pękł rozlewając w sekudny całą benzynę i tworząc w promieniu 50 metrów chmurę grożącą zapłonem i detonacją.
96
CAŁA POLSKA / Odp: Biała lista producentów części
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tales dnia Czerwiec 16, 2019, 19:45:23 pm »
Załatw sprawę homologacji takiego baku i zyskasz dozgonny respekt wśród większości posiadaczy polonezów
Z tym faktycznie może być problem.
97
CAŁA POLSKA / Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dawid91 dnia Czerwiec 16, 2019, 19:34:04 pm »
A powiem Ci, że mimo, że to ,,tylko Polonez Caro" to ludzie się za nim oglądają  <cwaniak2>
98
CAŁA POLSKA / Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez diodalodz dnia Czerwiec 16, 2019, 19:30:49 pm »
dobrze. Może ktoś przy okazji ucieszył oczy !
99
CAŁA POLSKA / Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2019
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dawid91 dnia Czerwiec 16, 2019, 19:08:38 pm »
Pojeździłem Polonezem. Tak po prostu, zrobiłem sobie 10km bez celu dla nacieszenia się autem ;)
100
AUTA SYMPATYKÓW KLUBU / Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dawid91 dnia Czerwiec 16, 2019, 19:03:33 pm »
Gratulacje,że udało ci się go doprowadzić do takiego stanu,że może się już samodzielnie przemieszczać  <spoko> Mi by brakło cierpliwości

Zazdro w opór, gratuluję <ok>

2013-2019 jeden z najdłuższych remontów o jakich słyszałem:) Oczywiście skończonych, bo te nieskończone, które nie zostaną skończone to zupełnie inna bajka - gratulacje!

Cieszę się, że auto się Wam podoba :) Powiem szczerze, że jeśli chodzi o czas trwania remontu, to rozpoczynając go nie sądziłem, że tak długo się to będzie ciągnąć, zdarzały mi się chwile słabości i długie przestoje, ale konsekwentnie udawało się ciągnąć wszystko do przodu, z czego jestem bardzo zadowolony :)

Znów pracę poszły do przodu, założone zostało kompletne orciari  <spoko> <cwaniak2> Sposób montażu paneli progowych bocznych na nitonakrętki. Myślę, że to najsensowniejsze rozwiązanie, żeby to miało przysłowiowe ręce i nogi:

Ostatecznie efekt wygląda tak:


Poza tym zagościły postojówki Osram Cool Blue, oraz do halogenów Osram H3 Nightbreaker do których link dawałem na poprzedniej stronie. Na początku tego tygodnia oddałem do renowacji oryginalne Tiptopy 13" na których wyjechał z salonu. Wybrałem malowanie systemowe na kolor ,,classic silver" jaki zaproponowali mi w firmie Metal Hunters w Łodzi która zajmuje się renowacją alufelg. Dobór koloru okazał się wręcz idealny, poza tym bardzo chwalę sobie usługi tej firmy, przyznam, że efekt naprawdę przeszedł moje oczekiwania  <spoko> Kiedy przyjechałem autem na montaż w piątek, Polonez bardzo spodobał się w firmie więc zrobiliśmy zdjęcie które trafiło na fanpage'a Metal Hunters na fb:
https://www.facebook.com/metalhunterspl/photos/rpp.821537794543021/2839597989403648/?type=3&theater
Na odnowione alufelgi trafiły nowe opony Nexen N'Blue 185/70, czyli powrót do klasycznego fabrycznego ,,balona"  <spoko>
Strony: 1 ... 8 9 [10]