bo musi się najpierw ogrzać do temp. roboczej
Dokładnie tak. Tyle że je?li komp ma ustawiony czas przez jaki podgrzewa sondę grzałk? to je?li ta grzałka jest padnięta to od spalin napewno się nie nagrzeje. Mimo wszystko komputer po wył?czeniu grzania uznaje że sonda ma wła?ciw? temperaturę i zaczyna brać j? pod uwagę. Mog? się dziać cuda z silnikiem. Dopiero po nagrzaniu sondy od spalin wszystko wraca do normy.
Taka jest moja teoria a jak to sięma do praktyki to ja nie wiem.
Sprad? jeszcze raz obwód grzania i sam? grzałkę w sondzie. Dziwi mnie również brak jakiegokolwiek sygnału nawet przy nagrzanym silniku. Albo wpinasz się w nie ten kabel co trzeba albo masz padnięte sondy.
Dla przypomnienia:
dwa białe kable to obwód grzałki
szaty to chyba galwaniczna masa sondy. Powinien mieć jak najmniejsz? rezystancję do masy
czarny (najparwdopodobniej) to sygnał napięciowy względem masy (patrz szarego kabelka).
Wepnij miernik między szary i czarny i zobacz co pokaże. je?li będzie minus to zamień bieguny na mierniku. je?li sygnał będzie to porównaj go ze wskazaniem miernika między kablem sygnałowym a minusow? klem? akumulatora. Musi być identycznie (no może kilka % różnicy). je?li nie to podja do minusowego kabla sondy masę z akumulatora na krótko i zobaczy czy problemy ustan?.