Autor Wątek: Silne drżenie nadwozia w czasie jazdy.  (Przeczytany 3740 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Silne drżenie nadwozia w czasie jazdy.
« dnia: Lipiec 04, 2006, 22:54:37 pm »

castart

  • Gość
Witam niedawno zakupiłem poldka 95 na wtrysku niby wszystko ok (blacha silniki oponki)ale jest jedno ale
Gdy predko?c dochodzi do 90 to zaczyna nim bardzo trz??ć jak na wibratorze do pustaków po 105 wszystko wraca prawie do normy ale przy 120 znowu zaczyna go telepać .
Napewno sie jest to wina opon bo sprawdzałem na 2 kpl ijest to samo drganie nie przechodzi na kierownicę ale na cał? karoserię . Czy może to byc wina wału???
pomocy
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2013, 12:29:44 pm wysłana przez BARTEK#1925 »

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 04, 2006, 22:56:49 pm »

tomasz

  • Gość
Pewnie że może być. Mój dziadek tak miał w swoim poldziu :P Po wymianie wału wszystko jest ok :)

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 04, 2006, 22:57:49 pm »

SerU#408

  • Gość
Najprawdopodobniej podpora wału albo przegub między skrzyni? a wałem. Wejd? pod samochód i sprawd?  :mrgreen:

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 04, 2006, 23:09:12 pm »

castart

  • Gość
byłem z nim u mechanika na kanale ale nic  niepokoj?cego nie stwierdził wszystkie luzy w normie ale a czy załozenie 3 pióra na resor moze dac taki skutek bo spotkałem sie tez z tak? opini? że to może byc winatego pióra ale raczej w to w?tpię stawiam na podporę

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 04, 2006, 23:20:20 pm »

tomasz

  • Gość
Może wał nie jest wyważony ( np. przy zmianie krzyżaka inaczej złożony)

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 04, 2006, 23:34:27 pm »

pluton_14

  • Gość
Ja tak mialem przez podpore przy 50 km/h za 40 zx kupilem caly wal i wymienilem :D



PZDR Pluton

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 04, 2006, 23:37:09 pm »

Rysiu#1883

  • Gość
krzyżaki sprawdż,jak koledzy wyżej pisali gumowe sprzęgło (przegub elastyczny)między skrzyni? biegów a wałem łożysko mi jak się to pierdzieliło to wał drugi wstawiłem i jak ręk? odj?ł

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 05, 2006, 07:36:09 am »

Meggido

  • Gość
A wyważenie kół? Też daje takie efekty, ale stawiałbym na podporę wału.

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 05, 2006, 14:14:25 pm »

beton

  • Gość
wymień wał, koszt od 60 do 100 pln albo wyważ go je?li krzyżaki s? wpoż?dku i inne elementy wału

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 05, 2006, 14:38:09 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Jezeli wibracje pojawily sie po dodaniu 3 piora i samochod stoi teraz duzo wyzej to bardzo prawdopodobnym jest ze wlasnie w tym tkwi problem. Kat pracy krzyzakow sie zmienil i moze wystepowac drzenie.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 05, 2006, 14:43:21 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jakby przenosiło się na kierownicę to wskazywało by też na końcówki dr?żków układu kierowniczego ale skoro u kolegi się nie przenosi to pewnie nie to. Sam kiedy? my?lałem że mi koło odpadnie jak przy 120km/h na nowiutkim asfalcie (ledwo zd?żył ostygn?ć ;)) mało mi kierownicy z ręki nie wyrywało. Jka się potem okazalo prawa końcówka poszła się kochać....
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 05, 2006, 20:59:02 pm »

FSO maniak

  • Gość
Ja mam zawieszenie trójpiurowe. Ono sluzy do tego zeby przy wyzszych predkosciach nie bujalo na boki jak w kolysce - bo niektóre polonezy maj? tendencję do bujania ;).

[ Dodano: 2006-07-05, 21:01 ]
Bocian tez to mialem u siebie z tym ze ja mialem wtedy luzy na kierownicy ale nie powiem ze mi kierke wyrywalo - moze dlatego ze nie przekraczalem 90 km/h :) pzdr

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 06, 2006, 14:43:43 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1566
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "Bocian_s#313"
Jakby przenosiło się na kierownicę to wskazywało by też na końcówki dr?żków układu kierowniczego ale skoro u kolegi się nie przenosi to pewnie nie to. Sam kiedy? my?lałem że mi koło odpadnie jak przy 120km/h na nowiutkim asfalcie (ledwo zd?żył ostygn?ć ;)) mało mi kierownicy z ręki nie wyrywało. Jka się potem okazalo prawa końcówka poszła się kochać....

o, u mnie wlasnie od 120 zaczyna telepac kierownica (dosyc lekko), i wiem od mechaniora ze trzeba u mnie wymienic drazek kierowniczy prawy. mam nadzieje ze po wymianie tego drzenie ustanie
to ja, byly Marcin#839

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 06, 2006, 15:32:08 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
U mnie jak ręk? odj?ł ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

wibrator na 4 kołach
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 07, 2006, 15:14:18 pm »

Grabek

  • Gość
Ja z podobnym problemem, ale jest to o tyle dziwne, ze nie telepie mi cały czas tylko jest taka jakby amplituda drgań ze stał? częstotliwo?ci?, która zwiększa się wraz ze wzrostem prędko?ci :) Czyli zaczyna telepać osi?ga apogeum i telepanie pomału robi się coraz słabsze, chwila przerwy i znów to samo.... i tak czasami do?ć mocno, ze szyby w oknach mi brzęcz? jak w Ikarusie. Czy to może mieć zwi?zek własnie z wałem??  No bo raczej nie jest to złe wyważenie kół :/ ???