Autor Wątek: problemy z iskr? (chyba)  (Przeczytany 2373 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problemy z iskr? (chyba)
« dnia: Wrzesień 03, 2006, 22:55:29 pm »

WKLIW

  • Gość
już raz miałem podobny przypadek czyli skacz?cy obrotek i niedług opo tym siadła mi cewka w rozdzielaczu. Ostatnio znów zacz?ł skakać obrotek i do tego auto przerywa na obrotach poniżej 2500 i potrafi strzelic w dolot lub rure, czyżby znów ta cewka siadała ?? je?li tak to co moze byc przyczyn? że znów dała ciała (ma przejechane około 20k km) może co? z modułem nie tak ??

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 04, 2006, 00:55:53 am »

poison

  • Gość
Sprawdz sobie zaplon i zobacz czy kabelki ktore ida do modulu nie sa gdzies przelamane czy

przetare.

[ Dodano: 2006-09-04, 18:31 ]
jezeli to nie bedzie to no to pisz bo moze tych przyczyn byc wiele

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 05, 2006, 10:15:44 am »

batorejro

  • Gość
To wina modułu zapłonowego

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 05, 2006, 21:56:44 pm »

poison

  • Gość
nie wiadomo po co ladowac sie w koszta jak to moze byc sprawa zaizolowania tylko kabli

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 06, 2006, 10:25:44 am »

Cyneq

  • Gość
Skacz?cy obrotek i pozostałe cuda to objawy problemu przed modułem, czyli zielony kabelek albo generator. Jaki? czas emu wymieniłem z tego powodu zielony (je?dzić się nie dało rpawie), a teraz okazało się ze mało luzu zostawiłem na aparacie i te wirujace elementy zdzierały od góry generator. Skakał tylko obrotek przy tym... no i skończyło sie zatarciem aparatu 100 km od domu.
Jakby nie telefon do przyjaciela (SerU) i jakbym nie miał przypadkiem na pokładzie papieru ?ciernego to wracałbym na sznurku ;)
Pierdziele ten zapłon na kombinowanym aparacie DOHCowo-polonezowym. Szósta awaria to już przesada.

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 06, 2006, 10:33:05 am »

Russell

  • Gość
ja miałem tak ze:
>--  strzelał powyżej 4000obr.
>--  przy wolnych obrotach zdażało się ze gubił zapłon i obrotek skakał góra dól.
>--  szarpał jak się jechało na każdym biegu, ale bez gazu


Ale kable WN miały przebicie. Wymieniłem i ?miga jak lepper po kraju.

[ Dodano: 2006-09-06, 10:33 ]
A też mi mówili?cie ze to moduł  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 10, 2006, 17:11:51 pm »

bruns

  • Gość
Stare kable zapłonowe i wyjarane ?wiece to jest najczęstsza przyczyna uszkodzenia modułu . polecam na pocz?tek sprawdzenie ?wiec i przewodów WN . Panowie wymiana ?wiec raz na rok to wydatek ok. 20 zet. tego trzeba pilnować ponieważ elektronika jest wrażliwa na przebicia w układzie WN .

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 11, 2006, 22:53:24 pm »

WKLIW

  • Gość
kable s? nóki a ?wiece nie zmieniane około roku i maj? jakie? 40 000 km przebiegu :D
jutro postaram sie to powymieniać  wszystko czyli zielony kabelek  cewka w aparacie, i modół i zobaczymy jak długo to pochodzi

[ Dodano: 2006-09-11, 22:54 ]
a jak sie naprawde wkur.....  (zdenerwuje)  to założe stykowca i bede miał spokuj tam wszystko jest jasne i logiczne a każd? awarie da sie usun?ć ?rubokrętem i pilnikiem w 10 min

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 12, 2006, 15:51:08 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
|wieczki wymień koniecznie. Przy tym przebiegu to już raczej kres ich żywota.

P.S. Znam przypadek, gdy przez niewymienienie ?wiecy, uwaliła się wystaj?ca czę?ć ?wiecy (elektroda?) i porysowała gład? cylindra :(
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 12, 2006, 16:05:33 pm »

bruns

  • Gość
Cytat: "BARTEK"
|wieczki wymień koniecznie. Przy tym przebiegu to już raczej kres ich żywota.

P.S. Znam przypadek, gdy przez niewymienienie ?wiecy,[ uwaliła się wystaj?ca czę?ć ?wiecy (elektroda?) i porysowała gład? cylindra] :(
Sprostowanie nie elektroda tylko porcelanowy izolator elektrody wewnętrznej . Ale faktem jest że potrafi narobić niezłego bigosu . Miałem tak kiedy? w Tavri .

problemy z iskr? (chyba)
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 12, 2006, 16:45:29 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "bruns"
Cytat: "BARTEK"
|wieczki wymień koniecznie. Przy tym przebiegu to już raczej kres ich żywota.

P.S. Znam przypadek, gdy przez niewymienienie ?wiecy,[ uwaliła się wystaj?ca czę?ć ?wiecy (elektroda?) i porysowała gład? cylindra] :(
Sprostowanie nie elektroda tylko porcelanowy izolator elektrody wewnętrznej . Ale faktem jest że potrafi narobić niezłego bigosu . Miałem tak kiedy? w Tavri .


Wła?nie o to mi chodziło, dzięki :D
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja