Autor Wątek: Pasek klinowy pompy wspomagania  (Przeczytany 3021 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pasek klinowy pompy wspomagania
« dnia: Maj 29, 2008, 09:30:33 am »

Offline pawlack

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 231
  • Płeć: Mężczyzna
    • 850 2.5 TDI
Witam! Wczoraj w nocy po 400 km trasie praktycznie przed samym domem zaczęły dochodzić dziwne dźwięki z pompy wspomagania. Dziś rano podniosłem maskę silnika i okazało się, że pasek klinowy od pompy jest całkowicie luźny, a był zmieniany 3 miesiące temu. Dla ścisłości mam olej w zbiorniczku na odpowiednim poziomie, pompa nie ma wycieków. Czy istnieje możliwość naciągnięcia paska klinowego ( jeśli tak to w jaki sposób) czy też muszę znowu kupić nowy pasek??
Istnieją tylko trzy obiektywne przyczyny, by nie kupować samochodu: nie jest bezpieczny, jest absurdalnie drogi, jest Oplem Astrą.

Re: Pasek klinowy pompy wspomagania
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 29, 2008, 09:31:56 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "pawlack"
Witam! Wczoraj w nocy po 400 km trasie praktycznie przed samym domem zaczęły dochodzić dziwne dźwięki z pompy wspomagania. Dziś rano podniosłem maskę silnika i okazało się, że pasek klinowy od pompy jest całkowicie luźny, a był zmieniany 3 miesiące temu. Dla ścisłości mam olej w zbiorniczku na odpowiednim poziomie, pompa nie ma wycieków. Czy istnieje możliwość naciągnięcia paska klinowego ( jeśli tak to w jaki sposób) czy też muszę znowu kupić nowy pasek??

Poniżej pompy masz porzeczną śrubę - ona reguluje naciąg paska. Robota do zrobienia najlepiej z kanału.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Pasek klinowy pompy wspomagania
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 30, 2008, 08:50:38 am »

Offline pawlack

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 231
  • Płeć: Mężczyzna
    • 850 2.5 TDI
OK dzięki bardzo, udało mi się wyregulować naciąg paska bez kanału. Poza śrubą regulacyjną musiałem jeszcze odkręcić jakąś śrubę zabezpieczającą, ale jest już ok. Luz się pojawił przez to, że wyskoczyło mocowanie jednej poduszki silnika, w weekend będę musiał to naprawić.
Istnieją tylko trzy obiektywne przyczyny, by nie kupować samochodu: nie jest bezpieczny, jest absurdalnie drogi, jest Oplem Astrą.

Odp: Pasek klinowy pompy wspomagania
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 09, 2013, 10:33:35 am »

MarekTruck

  • Gość
Czym to kręciłeś ??? Bo strzelił mi pasek od alternatora i pompy wody a do kanału daleko...

Odp: Pasek klinowy pompy wspomagania
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 09, 2013, 12:52:02 pm »

MarekTruck

  • Gość
 :] Dobra nie zawracam już gitary :) znalazłem złoty sposób pasek od wspomagania scyzorykiem, potem założyłem pasek alternatora i pompy wody i tak na kanał a tam paseczek na pompkę wspomagania i tu ..... zje... mi się zamek drzwi kierowcy  <rotfl2> i jak tu nie kochać poldka ??????
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2013, 19:32:24 pm wysłana przez MarekTruck »