z moich doświadczeń wynika że nap. ładowania akumulatora jest uzależnione od temperatury - im zimniej tym jest wyższe.
no i jestes w bledzie bo powinno byc niezalezne od temperatury.
Oczywiscie ze powinno byc zalezne od temperatury. Kazdy producent akumulatora to podaje - srednio ok. 0,01V/stopien dla aku.12V.
Dodatkowo sprawdzilem dzis charakterystyke regulatora RNa-12 i wyglada mniej wiecej tak:
-20 : 14,4 do 15,3V
0 : 14,35V do 15,2V
+40: 14,25V do 15,05V
Niewiele ale na pewno jest. Jesli ktos potrzebuje moge skana podeslac 8)
Pozdrawiam
no to sie nie zrozumielismy

ja mialem na mysli spadek napiecia ponizej 14V do np. 13,5V - to jest juz za malo. bo wahan w granicach poprawnego ladowania nie biore pod uwage - akumulator caly czas ladowany.

Zapisane
- Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK!
Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki...
Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;