Autor Wątek: napiecie na alternatorze  (Przeczytany 3905 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

napiecie na alternatorze
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 02, 2007, 19:15:09 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "OLO#35"
Cytat: "Bocian_s#313"
sam drut

Nie linka??? Ups.

Niech będzie że jakieś 57 cienkich drucików  :P .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

napiecie na alternatorze
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 02, 2007, 20:39:47 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "xelasty"
Cytat: "jimorrison#1921"
Cytat: "xelasty"
z moich doświadczeń wynika że nap. ładowania akumulatora jest uzależnione od temperatury - im zimniej tym jest wyższe.

no i jestes w bledzie bo powinno byc niezalezne od temperatury.


Oczywiscie ze powinno byc zalezne od temperatury. Kazdy producent akumulatora to podaje - srednio ok. 0,01V/stopien dla aku.12V.

Dodatkowo sprawdzilem dzis charakterystyke regulatora RNa-12 i wyglada mniej wiecej tak:
-20 : 14,4 do 15,3V
0 : 14,35V do 15,2V
+40:  14,25V do 15,05V

Niewiele ale na pewno jest. Jesli ktos potrzebuje moge skana podeslac  8)
Pozdrawiam

no to sie nie zrozumielismy ;) ja mialem na mysli spadek napiecia ponizej 14V do np. 13,5V - to jest juz za malo. bo wahan w granicach poprawnego ladowania nie biore pod uwage - akumulator caly czas ladowany.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

napiecie na alternatorze
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 02, 2007, 23:20:17 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1245
Cytat: "Bocian_s#313"
Niech będzie że jakieś 57 cienkich drucików

Dziwna linka ;)
Tak wogóle to udało Ci sie mnie przestraszyć!
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9