Autor Wątek: SILNIK 2,0 + POLSKA SKRZYNIA + WAL 2 CM PROBLEMU  (Przeczytany 3414 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SILNIK 2,0 + POLSKA SKRZYNIA + WAL 2 CM PROBLEMU
« dnia: Maj 16, 2004, 22:42:23 pm »

BASSER#1605

  • Gość
*

DOBRA   MAM PROBLEMOS   ZAŁOZYŁEM DO SWOJEGO 2,0  SKRZNIE OD ZWYKŁEGO POLDKA BO  KUPIŁEM  SE DRUGI SILNIK Z KOŁNIEZEM DO KTÓREGO PASUJE POLONEZOWSKA SKRZYNIA  

ALE...

PO ZAŁOZENIU OKAZAŁO SIE ZE SKRZYNIA Z 1,6  POLSKA Z TYM KOŁNIEZEM JEST SPORO KRÓTSZA OD WERSJI ORGINALNEJ  WIEC  SKUCONY WAŁ WYMONTOWAŁEM  ALE SIE OKAZUJE ZE I SERYJNY WAŁ OD POLDKA JEST ZAKRÓTKI O JAKIES 2 CM

POTRZEBNY POMYSŁJAK PRZEDŁUZYĆ  TĄ KOŃCÓWKE CO WCHODZI NA WIELOWYPUST   TA Z 3 OTWORAMI CO SIE PRZYKRECA DO SKRZYNI

TERAZ MAM JA PRZEDŁUZONĄ  PRZEZ DOSPAWANIE DO NIEJ CZESCI TEJ STRONY CO WCHODZ NA WAŁ Z DRUGJEJ TAKIEJ KOŃCÓWKI ALE TO MA DOŚC SPORE BICIE   MIEDZY 60 A 80 KM/H

SILNIK 2,0 + POLSKA SKRZYNIA + WAL 2 CM PROBLEMU
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2004, 23:33:23 pm »

Netom#151

  • Gość
A moze przesun most do przodu?? :)

SILNIK 2,0 + POLSKA SKRZYNIA + WAL 2 CM PROBLEMU
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2004, 01:05:41 am »

Bickers

  • Gość
2  cm to można wszystkim przesunać po trochu i wejdzie :-)

SILNIK 2,0 + POLSKA SKRZYNIA + WAL 2 CM PROBLEMU
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 17, 2004, 07:18:19 am »

Woj-o#772

  • Gość
no z 1 cm można zyskać na podporze wału - jest regulowana - czy się da aż dwa cm to już nie wiem.

SILNIK 2,0 + POLSKA SKRZYNIA + WAL 2 CM PROBLEMU
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 18, 2004, 21:23:36 pm »

BASSER#1605

  • Gość
no dzieńki za precyzyjne odpowiedzi   :sad:

SILNIK 2,0 + POLSKA SKRZYNIA + WAL 2 CM PROBLEMU
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 18, 2004, 21:56:00 pm »

Woj-o#772

  • Gość
u mnie wyszło że hmm tez ten wał jest nieco przydługi (1 część) bo podporę mam max do tyłu przesuniętą. Plany sa zeby to zmienić :) - tyle że ani czasu ani okazji :(