Autor Wątek: pol.82.gaznik- po szybkiej jezdzie gasnie na lpg na luzie  (Przeczytany 2048 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pol.82.gaznik- po szybkiej jezdzie gasnie na lpg na luzie
« dnia: Maj 24, 2007, 08:28:09 am »

txxxx

  • Gość
POLONEZ 1500, 1982R,GAZNIK Z LPG - LOVATO (wersja manualna z ssaniem gazu)mam problem i nie od dzis, dotyczy jazdy na lpg, robilem wiele eksperymentow: idealny zaplon na diagnostyce, mieszanka, swiece, odlaczalem rure do filtra powietrza ktora jest od przewietrzania silnika, wymienialem filtry, skierowalem ciag powietrza do filtra w strone dzie nie ma zadnych podmkuchow, elektryka sprawna, przewody, elektrozawory, gaznik 8 miesieczny(z reszta na wczesniejszym tez tak bylo), itp
dzieje sie tak, gdy jade tak 100 i wiecej km/h i dam na luz to samochod gasnie, jest to no brak okreslenia jak wnerwiajace no i stwarza zagrozenie. przydalo by sie cos elektornicznego, cos co bez wzgledu na obroty silnika podtrzyma dawke gazu potrzebna do normalnej pracy, lub cos co bedzie zwiekszalo dawke tak aby utrzymac silnik na obrotach

co do zlaczy - sprawne , filtr normalny i nie lapie lewego pow. parownik sprawny, co do regulacji u gazownika napisalem jak wyzej bylem 2 razy-  szkoda pieniedzy, jeden madrzejszy od drugiego a dalej jest tak samo.

pol.82.gaznik- po szybkiej jezdzie gasnie na lpg na luzie
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 24, 2007, 08:33:38 am »

Grzesiek007

  • Gość
Wiem znam ten ból zobacz czy za dózo powietrza gdzieś  nie łapie jeśli masz sportową wkładke filtra powietrza zmień ją na zwykłą zobacz czy niełapie lewego powietrza zobacz czy przy parowniku masz docisnięte wszystkie rurki do parownika umnie była uszkodzona peknięta dlatego tak gasł  jakby co idz do gazownika wyrególować lpg.

pol.82.gaznik- po szybkiej jezdzie gasnie na lpg na luzie
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 24, 2007, 08:57:25 am »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Ile lat ma parownik? jak jest jego przebieg? Moze membrany sa juz do wymiany?
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

pol.82.gaznik- po szybkiej jezdzie gasnie na lpg na luzie
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 25, 2007, 19:57:03 pm »

wiciu

  • Gość
skoro Lovato to może wystarczy ustawić bypass, odkręć na próbę o 1,5-2 obroty mosiążną śrubkę na reduktorze (u góry, pionowe pokrętło na płaski śrubokręt)

w jaki sposób masz ustawiony reduktor - równolegle czy poprzecznie do osi samochodu i w którym miejscu jest zamontowany?

pol.82.gaznik- po szybkiej jezdzie gasnie na lpg na luzie
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 26, 2007, 12:01:23 pm »

txxxx

  • Gość
mieszanka gazu gaznik sa ustawione dobrze, juz wiele razy bylo probowane na rozne sposoby dobory mieszanki, itp. reduktor jest zamontowany przeciwlegle do przodu samochodu czyli nie bocznymi sciankami.
ale co do spadku obrotow wiele bylo pisane na temat wadliwych mieszanek, zlego skierowania filtru - to tez jest wazne ale glowna przyczyna to zaplon. od 2 lat nie moglem sie uporac z obrotami przy dluzszej jezdzie na max - duze predkosci  i po wrzuceniu na luz silnik gasl. od 4 dni mam fabryczny oryginalny - nowy zaplon - problemy z obrotami znikly. wskazowka obrotow spada wolno i Zatrzymuje sie na 950 obr, bez zadnych wahan.
Jednak pojawil sie inny problem przy jedzie na max i daniu na luz, lub przy zmianie biegu na nizszy, zaplon sie przestawil w ciagu 4 dni 2 razy, silnik gasl calkowicie, problemy byly z jego odpaleniem. po jakims czasie wszystko wrocilo do normy, jednak tak nie powinno byc.
i takie pytanie dlaczego tak sie dzieje, i czy walek zaplonu tzn, powierzchnie ciezarkow i sprezyn powinny byc nasmarowane, bo gdy go kupilem byly suche