Autor Wątek: uszczelka glowicy  (Przeczytany 2453 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

uszczelka glowicy
« dnia: Sierpień 11, 2007, 20:56:58 pm »

marcinwolak

  • Gość
w poprzednim roku strzeliła mi uszczelka głowicy, glowica nie byla szlifowana i po 9tys km stało sie to samo, miedzy 1 a 2 tlokiem na glowicy i na bloku w miejscu wypalenia sie uszczelki widac zarysowanie, i teraz nie wiem co robic, oddac glowice do szlifowania i zalozyc czy wymienic blok co sie w sumie nie opyla, ile moze pojezdzic na szlifowanej glowicy jesli nie bede ruszal bloku?co zrobic?? polonez 1.6 GLE 94r.

uszczelka glowicy
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 11, 2007, 22:20:17 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
bloku nie ma co wymieniac ewentualnie mozna go splanowac :) , glowice musisz splanowac a te zarysowania na bloku jesli nie sa glebokie i blok nie jest pogiety to mozesz zabielic i powinno byc ok

uszczelka glowicy
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 12, 2007, 10:55:12 am »

marcinwolak

  • Gość
az takie glebokie to nie sa. zabielic to znaczy??

uszczelka glowicy
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 12, 2007, 16:30:25 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
drobnym papierem sciernym do wyrownania  tylko nie poleruj na lustro , chodzi o to zeby ta rysa nie byla miejscem ktore moze zapoczatkowac wywalenie nastepnej uszczelki , wyrownaj te rysy poprostu  , tyle ze jak sa za glebokie to zrobisz "dolek na bloku i itak bedzie wydmuchiwac . Mam nadzieje ze wiesz o  co mi chodzi

uszczelka glowicy
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 12, 2007, 18:53:48 pm »

marcinwolak

  • Gość
no zalapalem o co chodzi dzieki

[ Dodano: 2007-08-13, 12:28 ]
a powiedzcie mi jeszcze jak ustawic zawory na 0.25 czy na 0.20

uszczelka glowicy
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 13, 2007, 14:41:49 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
0.15 dolot 0.20 wydech o ile mnie pamiec nie myli , lepiej niech ktos to potwierdzi bo moge sie mylic

uszczelka glowicy
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 14, 2007, 08:12:58 am »

SerU#408

  • Gość
Zawory sobie ustaw ssanie "ciasne" 0,17i wydech na "luzne" 0,17 i bedzie git. Kup porzadna uszczelke pod glowice, splanuj glowice i dokrec ja wiekszym momentem. Po jakims 1000 km dociagnij sruby glowicy i bedzie dzialac  :wink: Jak juz bedziesz mial klawiature poza samochodem to sprawdz stan konikow bo jesli sa powybijane to mozesz sobie zawory ustawiac do usr.. smierci.

uszczelka glowicy
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 16, 2007, 13:22:12 pm »

marcinwolak

  • Gość
a nie beda za bardzo klekotac??okazalo sie ze glowica byla krzywa. koles zdarl mi z niej 0.3.czym sie rozni uszczelka za 15zl od tej za 30zl

uszczelka glowicy
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 16, 2007, 14:15:14 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ja mam nawet na sprzedaz taka uszczelke co kosztowala 68 zł, GOETZE

a te za 15 i 30 to MORPAK , bedziesz ja jeszcze sklinał :mrgreen: