Akurat jest to przerobiony kolektor od BMW E36 (dopiero się dowiedziałem z allegro).
W sumie kupiłem go przez przypadek na skupie surowców wtórnych - jako kainer i kosztował mnie 15 zł (leżał w kontenerze). Obciołem flanszę, dorobiłem flanszę do głowicy DOHC , dopasowałem rury, rozlejowałem je.Potem obspawaliśmy z kumplem z zewnątrz, poprawiłem rozlejowanie od wewnątrz, obspawałem oraz zrobiłem lejki na wlocie w głowicy. Nieco zabawy ale efekt wyśmienity, mam mieć fotki jak to wygląda na aucie.
Teraz trzeba coś wymyślić na dole - najśmieszniejsze jest to że końcówka seryjnej dwururki z GLi wchodzi w rury i rozstaw się zgadza , ale muszę pomierzyć wszystko na aucie i dopiero potem obspawać - jeszcze pozostaje problem sondy lambda - czy wejdzie .... (dwururka idzie inaczej niż w serii)