Autor Wątek: Uszczelnienie połączenia dwurury z tłumokiem  (Przeczytany 2963 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Uszczelnienie połączenia dwurury z tłumokiem
« dnia: Kwiecień 14, 2004, 12:42:41 pm »

Cyneq

  • Gość
Cześć,
Na początku przyznam się ze dąłem dupy okrutnie - mój pierwszy tłumik wymaga spawanka, ale że lubię proste akcje to postanowiłem go po prostu podmienić na inny. Dostałem lux-malina uzywke za 15 zł, niestety, połączenie z dwururką jest nieco zeżarte z jednej strony, i w całości jest "płytsze" niż to które mam. Po prostu nie przyjrzałem się temu dobrze, zorientowałem się dopiero jak porównałem ze starym. Po założeniu tego "nowego" niesty dmucha jak cholera z połaczenia z dwururą, więc musiałem dąc spowrotem ten stary.
Teraz pytanie - czy warto jakośc uszczelniać połączenie z dwururą, na przykład silikonem wysokotemperaturowym? Jest szansa że tego nie przedmucha? Czy jedynym wyjściem jest prespawanie tej flanszy czy jak to się nazywa na tłumiku, z jakiegoś co ma to dobre?

Uszczelnienie poł?czenia dwurury z tłumokiem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2004, 14:02:03 pm »

Czaku

  • Gość
Kolego Cynqu tam przychodzi taki pierscien z prasowanej jak by siatki
 :roll:  :roll:  :roll:

Uszczelnienie poł?czenia dwurury z tłumokiem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 14, 2004, 16:06:08 pm »

Cyneq

  • Gość
Jak na mój gust taki pierścień jest na dwururze (bo się wystającymi z niego "nitkami" już pokaleczyłem). I mimo jego jest nieszczelnie, bo kołnierz tej rury od tłumika jest zżarty troche.. przez myszy ;) a stary tłumik ma ok, co świadczy o tym że pierścien mam ;)

Uszczelnienie poł?czenia dwurury z tłumokiem
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2004, 17:05:52 pm »

Chudson

  • Gość
Noro go wymień na nowy i obsmaruj dobrze silikonem , powinno wytrzymać. A samego silikonu wytrzymałość na przedmuchanie jest zależna od wielkości szparki :D

Uszczelnienie poł?czenia dwurury z tłumokiem
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 14, 2004, 20:06:54 pm »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
w tym miejscu spaliny są jeszcze cholernie gorące i silikon temperaturowy nie da rady (ostatnio jak zakładalem kolektor rurowy w miejsce lambdy wpakowałem korek z malucha a ponieważ lubię dokładność na wszelki wypadek osmarowalem go silikonem - już daaawno się prawie cały wytopił, na szczeście nic ponadto i jest szczelnie ale silikon nie dał rady) do tego w tym miejscu ta część pracuje - kolektor połączony jest na sztywno z galotami a potem z pierwszym tłumikiem na dwie długie śruby pracujące na spręzynach, plecionka ma za zadanie zaewnienie jak największej szczelności ale wątpię by silikon ząłatwił problem - może pasek z azbestu?
a tak na marginesie jak ktoś chce za free kolektor (zwykły żeliwny) albo galoty to u mnie lezą po wymianie na gsi :mrgreen:  <to tak na marginesie...>
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Uszczelnienie poł?czenia dwurury z tłumokiem
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 14, 2004, 20:57:32 pm »

Chudson

  • Gość
Mi silikon  trzyma dobrze , co innego obsmarować na zewnątrz a  co innego pomiędzy dwoma rurami ściśnięty. Pozatym właśnie dlatego że te elementy pracująjest on lepszy od past i cementów do uszczelniania rur

Uszczelnienie poł?czenia dwurury z tłumokiem
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 14, 2004, 22:55:03 pm »

Bickers

  • Gość
weŹ ponacinaj rure  kup coś w kształcie kutki na 2 nakretkach wciskasz jedną róre w druga zaciskasz tą kutką przesmarujesz lekko silikonem i wszytko pradzi.